szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyik brit dizájnoldalon nyilatkozott az átVágó című műsor arculatáért felelős cég, a Studio Hansa. Vágó István öltözködési stílusától nem voltak elájulva.

"Igen, öltöztetnünk kellett." A Studio Hansa a brit Designweek weboldalán megjelent cikkben az átVágó című műsor arculatát mutatja be, a logót, a stúdió díszletét és minden kampányelemet, de egyben kritizálták a műsorvezető öltözködési stílusát is. A londoni székhelyű kreatív cég a show címének az ötletgazdája, úgy tűnik a szóvicceket még a britek is értik. Omar Honigh, a Studio Hansa ügyvezetője szerint azért volt fontos, hogy a játékmester nevét tartalmazza a cím, mert Vágó István Magyarország egyik legnagyobb sztárja.

Studio Hansa

Az átVágó a Story4 csatornán fut március 26. óta, minden hétköznap este, a Friderikusz-féle Legyen Ön is milliomos alternatívájaként. A vetélkedőről szóló kritikánk itt olvasható.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

L.L. Kult

Agymenő - Megnéztük Vágó István új vetélkedőjét

Elindult Vágó István testre szabott vetélkedője a STORY4-en. A hétköznap esténként jelentkező egyórás műsor tartogat izgalmakat, de sok benne az üresjárat, amit még a műsorvezető személyisége sem dob fel.