szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco Mobile átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban - közölte a cég. Korábban már kiderült: a T-Mobile, a Telenor és a Vodafone is jóváírást ad.

A Tesco Mobile a múlt hét második felében, az extrém időjárási viszonyok miatt az utakon rekedt ügyfeleit igyekszik azzal segíteni, hogy az elakadás időszaka alatti belföldi (nem emeltdíjas) hívásaik és sms-eik költségeit átvállalja. A jóváírásra a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile ügyfeleknek van lehetősége. Az érintett ügyfelek a Tesco Mobile Ügyfélszolgálatán, a 1215-ös telefonszámon jelezhetik igényüket – részletezve az elakadás időpontját és helyszínét – legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.

A Tesco Mobile – az adatok ellenőrzését követően – ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel április 15-éig tölti fel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.

Mint arról korábban beszámoltunk: a március 15-i rendkívüli események miatt a Magyar Telekom minden ügyfelének jóváírást ad, a Vodafone és a Telenor pedig a Tesco Mobile-hoz hasonló módon vállalják át a hóban rekedtek telefon- és sms-költségeit.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!