Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Jeep márka legújabb terméke az európai fiatalokat és a családosokat szólítja meg leginkább. Frontja jellegzetesen Jeep, oldalról olyan, mintha nekimentek volna, hátulról pedig Kia Carens, mégis egyedi a Compass. Szerethető, jól használható és kifejezetten takarékos.
Két év alatt duplán kaszál a Mazda az MX-5-össel, a 2006-os modellévben bemutatott megújult kabriót idén az elektromos tetővel szerelt Roadster Coupéval egészítették ki. Az alapfelszereltség iPod-csatlakozóval, és Bose hangrendszerrel bővült.
Bár Galícia sarát is és porát egyaránt felkentük a tesztautókra, az Altea legfrissebb változata a sportos, családi szabadidő-autó fogalmát meríti ki leginkább.
A TSI-motorok megalapozták a VW-csoporton belül a kis térfogat, nagy erő trükköt. Itt az ideje a kis TFSI-mociknak. Az A3 Sportback nem csak ebben első.
Kiirthatatlan emlék marad számomra a Mercedes-Benz amerikai álomautója, az R-osztály. Az GL500 még erre is rátett egy lapáttal. Nem hétköznapi emberek nem hétköznapi autója, a csillagos szabadidő- és élményautók non plus ultrája.
A Skoda főként a régi Fabia-tulajdonosok kegyeit keresi az új, nagyra nőtt kisautóval. Minősége, formája, műszaki tartalma és ára eggyel nagyobb kategóriát idéz.
Csattog, sziszeg, zizeg, robban, duruzsol, él az ember kezei között ez a zsebrakéta. A vezetés legteljesebb élményét nyújtja. A gyönyör ára sok pénz és rengeteg benzin.
Az autó bemutatása sokat késett, a gyártó szerint azért, mert korábban úgy vélték, a Touran és a Golf Plus kielégíti a nagyobb csomagterű vásárlók igényeit. A piac azonban követelte az egyszerű, nagy teherbírású és bő csomagterű Golfot, így a gyártó nem tehetett mást, a mexikói Jetta gyártósorán ontani kezdték a kombikat.
A 22 millió forintért már nálunk is rendelhető V8-as dízel nyáron érkezik a kereskedésekbe. A 326 lovas 4,2 TDI a világ legerősebb SUV-ja. A 760 Nm-es nyomatékkirály a müncheni sajtótájékoztatón elhangzottak szerint 11,1 liter gázolajat fogyaszt átlagosan. Motorja természetesen Győrben készül.
Az Audinál gondoltak egy nagyot, munkára fogták Walter de’Silvát és megrajzoltatták vele a legizgalmasabb talján-német kupét. Az A5 angyali szépségét, az S5 ördögi sportosságát a Garda-tó szerpentinjein éltük át.