Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"681ecb71-bfd3-4bae-b3ff-9669d7f4530c","c_author":"Martini Noémi","category":"360","description":"Európa-szerte egyre népszerűbbek a szélsőjobboldali pártok, ám rajtuk kívül is van egy aktív, politikával nem foglalkozó underground szcéna, ahol a radikálisok kivárnak. De nem mindenki: sokan otthagyják az egészet.","shortLead":"Európa-szerte egyre népszerűbbek a szélsőjobboldali pártok, ám rajtuk kívül is van egy aktív, politikával nem...","id":"20250424_hvg-radikalisok-underground-szelsojobb-mi-hazank-kalijuga","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/681ecb71-bfd3-4bae-b3ff-9669d7f4530c.jpg","index":0,"item":"074dbeb1-bb82-4021-95eb-2d88bcfe8fc5","keywords":null,"link":"/360/20250424_hvg-radikalisok-underground-szelsojobb-mi-hazank-kalijuga","timestamp":"2025. április. 24. 11:30","title":"Csodálkozik a magyar underground szélsőjobb, hogy milyen közel került a Fideszhez","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a1cfb7b8-f2ee-4cf7-8ab5-518041860080","c_author":"HVG","category":"elet","description":"A férfi a kígyóktól, a többi utas tőle kezdett el félni.","shortLead":"A férfi a kígyóktól, a többi utas tőle kezdett el félni.","id":"20250423_kigyo-hallucinacio-utas-kenyszerleszallas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a1cfb7b8-f2ee-4cf7-8ab5-518041860080.jpg","index":0,"item":"06ed0dbc-62a7-4a1c-88f1-38e04c10f577","keywords":null,"link":"/elet/20250423_kigyo-hallucinacio-utas-kenyszerleszallas","timestamp":"2025. április. 23. 20:02","title":"Kígyókat hallucinált egy utas, kényszerleszállást hajtott végre a repülőgép","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"168c67e8-4af5-4290-8548-6377ee514824","c_author":"Szabó Yvette","category":"360","description":"Rövid időn belül már a második új vállalkozását indítja el Nyerges Zsolt, aki Simicska Lajos mellett a Fidesz másik nagy gazdasági aktora volt, de az elmúlt években már sokkal visszafogottabb az üzleti tevékenysége, mint korábban.","shortLead":"Rövid időn belül már a második új vállalkozását indítja el Nyerges Zsolt, aki Simicska Lajos mellett a Fidesz másik...","id":"20250424_hvg-Gyogyszer-kereskedelembe-fog-a-milliardos-nyerges-zsolt","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/168c67e8-4af5-4290-8548-6377ee514824.jpg","index":0,"item":"5a2d6cf0-72e8-4fc8-adcb-ca19a69d3dde","keywords":null,"link":"/360/20250424_hvg-Gyogyszer-kereskedelembe-fog-a-milliardos-nyerges-zsolt","timestamp":"2025. április. 24. 06:00","title":"Gyógyszer-kereskedelembe fog Simicska Lajos egykori jobbkeze","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9d6ba2ac-f749-4085-8e0b-d1fc58f69ee1","c_author":"HVG","category":"sport","description":"Így csökkentenék a játékosok terhelését.","shortLead":"Így csökkentenék a játékosok terhelését.","id":"20250424_Eltorolheti-az-UEFA-a-ketszer-tizenot-perces-hosszabbitast-BL-ben","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9d6ba2ac-f749-4085-8e0b-d1fc58f69ee1.jpg","index":0,"item":"2aa89931-9237-47f9-bce5-4ec7871df466","keywords":null,"link":"/sport/20250424_Eltorolheti-az-UEFA-a-ketszer-tizenot-perces-hosszabbitast-BL-ben","timestamp":"2025. április. 24. 20:27","title":"Eltörölheti az UEFA a kétszer tizenöt perces hosszabbítást BL-ben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4a0c839d-d7a2-42a7-8a90-49689a93628d","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Az ingatlanok között van egy templom, egy plébánia és egy értékes villa is.","shortLead":"Az ingatlanok között van egy templom, egy plébánia és egy értékes villa is.","id":"20250424_Az-orosz-ortodox-egyhaz-a-magyar-egyhazmegyere-irta-at-csehorszagi-ingatlanjait-hogy-kikeruljek-a-szankciokat","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4a0c839d-d7a2-42a7-8a90-49689a93628d.jpg","index":0,"item":"7d33372b-077d-4762-8e63-04a15f6614a6","keywords":null,"link":"/itthon/20250424_Az-orosz-ortodox-egyhaz-a-magyar-egyhazmegyere-irta-at-csehorszagi-ingatlanjait-hogy-kikeruljek-a-szankciokat","timestamp":"2025. április. 24. 15:01","title":"Az orosz ortodox egyház a magyar egyházmegyére írta át csehországi ingatlanjait, hogy kikerülje a szankciókat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"862c70c3-83b3-46ad-8d30-61fb8eb3de68","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"Akkora a baj a jegybanki alapítványnál, illetve az alatta lévő cégstruktúrában, hogy pénzt kellett beletenni ahhoz, hogy kideríthessék, hová lett a pénz.","shortLead":"Akkora a baj a jegybanki alapítványnál, illetve az alatta lévő cégstruktúrában, hogy pénzt kellett beletenni ahhoz...","id":"20250425_Varga-Mihalyek-beletoltak-meg-400-millio-forintot-a-Matolcsy-alapitvanyba","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/862c70c3-83b3-46ad-8d30-61fb8eb3de68.jpg","index":0,"item":"a8c9cc65-7a03-4b01-b212-ab63352f2078","keywords":null,"link":"/kkv/20250425_Varga-Mihalyek-beletoltak-meg-400-millio-forintot-a-Matolcsy-alapitvanyba","timestamp":"2025. április. 25. 07:44","title":"Varga Mihályék beletoltak még 400 millió forintot a Matolcsy-alapítványba","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93","c_author":"bankmonitor.hu","category":"gazdasag","description":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon fenntarthatatlan. Habár a magyar nyugdíjhelyzet a következő évtizedekben jelentősen nehezebbé válik, a teljes összeomlás valószínűleg nem fog bekövetkezni.","shortLead":"Az elmúlt időszakban nagy visszhangot kapott Zsiday Viktor véleménye, miszerint a magyar nyugdíjrendszer hosszú távon...","id":"20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d12de094-f4dd-429d-95de-b985d43ffb93.jpg","index":0,"item":"b41ae295-e236-47a4-b2ef-d298894fea23","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250425_Tenyleg-fenntarthatatlan-lenne-a-magyar-nyugdijrendszer","timestamp":"2025. április. 25. 05:26","title":"Tényleg fenntarthatatlan lenne a magyar nyugdíjrendszer?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"021556cf-a5e7-4436-8723-cba811af3441","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A Samsung után az LG tévéin is elérhetővé vált az Xbox app, valamint annak felhőalapú játékszolgáltatása. ","shortLead":"A Samsung után az LG tévéin is elérhetővé vált az Xbox app, valamint annak felhőalapú játékszolgáltatása. ","id":"20250424_lg-okostevek-xbox-alkalmazas-jatekok-streamelese-game-pass-ultimate","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/021556cf-a5e7-4436-8723-cba811af3441.jpg","index":0,"item":"d19e72b0-51fc-4d77-a112-6a3bb090bb69","keywords":null,"link":"/tudomany/20250424_lg-okostevek-xbox-alkalmazas-jatekok-streamelese-game-pass-ultimate","timestamp":"2025. április. 24. 16:33","title":"LG TV-je van? Már Xboxot sem kell vennie, ha nyomkodná a konzol játékait","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Aki ezt az infót tőlem tudta meg, rögtön érdeklődött: milyen a minőség, az összeszerelés? Egy Audinál fölösleges már ez a kérdés, ráadásul a győri gyárral nagyon elégedettek az audisok, és a vevők is. Az A3 Cabrio ugyanazon a gyártósoron készül, mint a TT, és legalább olyan élmény vezetni.
Mélyen ülünk, kényelmesen, sportosan, a szagok és az anyagok ismerősek, a néhány héttel korábban kipróbált háromajtósnál szerényebb a felszereltség, igaz csak a navi hiányzik. Duplazónás klíma, ülésfűtés, xenon, jó zene cédétárral és Bluetooth van. Egyéb nem is kell. Indulhat is a kabriózás. Télen-nyáron. A hátsó sorban két felnőtt kényelmesen elfér, nem szűk a lábtér sem, a fejtér leengedett tetővel magas fickóknak nem kellemes.
Féltem a dízel kabriótól, de nem bántott kerregés, a közös nyomócsöves motor halk, még nyitott tetővel sem zavaró. Kövér gázadásra sem a motor hangja erősödik, hanem a kipufogó öblösödik. S-tronic duplakuplungos váltóval kicsit lomha a 140 lovas moci, lehet, hogy a kabrió nehezebb tömege miatt, de késlekedve lódul meg az autó, a fokozatokat lehet a kormányról is kapcsolni. Ha azonban odalépünk neki, akkor felizzik az erőforrás, és rendesen megrántja a fehér szépséget. Fogyasztásban elmarad a háromajtóstól, a közel 500 kilométeres tesztút során 8,1 literes átlagfogyasztást mértem, vegyes forgalomban.
Formája tetszetős, arányai harmonikusak, lámpái fenségesek. Az elsőket már ismerjük a ráncfelvarrott keménytetősből, a hátsó LED-csíkos lámpatestek újak, velük legközelebb a négyajtós A3-asban fogunk találkozni. Tesztautóm S-line felszereltséget kapott, 17 hüvelykesek a könnyűfém kerekek, kétfajta bőr borítja az üléseket, sportosan könnyű a kormány.
Vonzza a mosolyokat, lányokét és fiúkét egyaránt. Sokak szerint ez egy igazi plázacica autó, ezt bátortalanul cáfolnám, én is tökéletesen éreztem magam. Igaz, a címlaplányok kétségkívül jobban mutatnak benne.
A TT Roadsterhez hasonlóan motoros vászontetőt kapott az A3 Cabrio, ez sokkal romantikusabb, hagyománytisztelőbb, mint a nehéz, drága és bonyolult keménytető. Az ajtók nehezek, de nem zörögve csukódnak, és ez igaz az egész beltérre. A tető saját mérés alapján 9 másodperc alatt nyílik és csukódik, teljesen hangtalanul. Egy kapcsolóval fél kabriót is varázsolhatunk a kocsiból, egy mozdulattal leengedhető mind a négy ablak.
Csomagtartója szűk és kicsi, 260 literes, a 100 literes hokistáskám csurig pakolva csak préssel fért be, a hátsó ülések a csomagtartóból előre dönthetők, így hosszabb tárgyak is beférnek. Fedelét erővel kell lecsapni, sokszor emiatt marad nyitva. A csomagtartóban becsomagolva találtam a felszerelhető hátsó légterelőt. Senki nem használta előttem, én nem sem kínlódtam vele, nem zavaró a friss levegő. A csípős reggeleken hosszabb távon nem kabrióztam, csak a városi forgalomban szívtam magamba a benzin- és cigifüstöt.
Az Audi új sportkocsival jelenik meg a rajtvonalnál – az Audi TTS, a győri TT-sorozat csúcsmodellje nyáron érkezik a kereskedőkhöz, de már rendelhető 13,5 millió forintos alapáron. A 272 lovas összkerekes felnőtt a feladathoz, valódi élményautó.
Igazi vérátömlesztésként pezsdíti fel a piacot az ötödik generációs A4 Avant megjelenése. A limuzinból eddig 60 ezret értékesítettek, a kombiérzékeny Németországban ennek sokszorosát remélik eladni az Avantból. Ibizán vezettük az arányos szépséget.
A legkisebb autóját is felcicomázta az Audi, a nappali fénycsík a látványról, a közös nyomócsöves dízelmotor a sportos és takarékos menetről gondoskodik.
Az Audi a többi gyártót fricskázza az új erőművel. A luxusterepjáróba a Le Mans-i háromszoros győztes dízel versenyautó motorját építették be, megalkotva így a világ legerősebb SUV-ját. Csodálatos autó, ám bármennyire lenyűgöző a vezetése, értelmetlen teremtmény, egyetlen dolga a világban, hogy hirdesse, a teljesítmény hajszolásában nincs megállás.
Az Audi A4 szinte tökéletes autó, nála jobb csak a kombi lehet. Mindaddig így gondoltam, amíg nem találkoztam a Q5-tel. Ha viszont a kategóriában maradunk, a presztízs puttonyosok közül a legjobban ez kellene.
Nagy reményekkel indul harcba az Audi új SUV-ja. Az első benyomások alapján a gyártó nagyot kaszálhat a piacvezető X3-as, a frissen megismert Mercedes-Benz GLK és még az idén várható Volvo XC60 mellé befurakodó szépséggel.
Ha csak a szemünk kívánja, de a pénztárcánk nem engedi, Audi A4 helyett A3-assal is megelégedhetünk. Takarékos e-változata kiemelkedően kevés szén-dioxiddal szennyezi a levegőt.
Az Audi A5 nem a takarékos kedvű nyugdíjasok autója, hanem az ifjú titánoké, akik úgy hajszolják a tőkét, mint ahogy az élvezeteket. E két tevékenység között szeretnek autókázni, ebben partner az A5 és társ a bivalyerős dízelmotor.
Minden elképzelhető extrával és tudással felszerelték, ez a teszt nem is fog másról szólni. Annyira lenyűgöző a kocsi, hogy ha bíróságon lennék, új bírót kérnék, elfogultság miatt.
Az Audi tovább fejlesztette felsőkategóriájú A6 sorozatát. Nem kell megijedni, a C-szegmens húzóautója maradt olyan konzervatív, mint elődei. A motorpalettát gazdaságos erőforrások bővítik, az innovatív technikák révén pedig a teljes sorozat fogyasztása 12 százalékkal mérséklődött. A fedélzeti információs és szórakoztató központ teljes értékű szavakkal utasítható 3 dimenziós navigációval, digitális TV-vevővel és akár Bose hangrendszerrel is kérhető. A hozzánk október végén érkező limuzin és kombi kapható brutális változatban is: az RS6 minden idők legerősebb utcai Audija.