Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#Lakos Gábor

hvg.hu Nagyítás

A HVG két fotósa is díjazott lett a Sajtófotó Pályázaton – íme a legjobb képek – Nagyítás-galéria

A pályázaton 2023-ban 250 fotográfus 2470 pályaművel versenyzett, összesen 6801 beküldött képpel. Szerkesztőségünk fotórovatából Fazekas István kollégánk Lánchíd 2023 című felvételével harmadik helyezést ért el a Budapest 150 éves egyedi kategóriában, Kiss-Kuntler Árpád a Budapest 150 éves sorozat kategóriában indult és nyert második díjat az Angyalföld – 60 év, 60 kép című képpárokból készült sorozatával. Szerkesztette: Lakos Gábor

hvg.hu Nagyítás

Időablakok: Budapesti helyek 150 éve és ma - Nagyítás galéria

Mi van meg ma is abból a Budapestből, ami 150 éve éppen csak megalakult? Eltévedne-e az akkori pesti polgár ma a Belvárosban vagy a Duna-parton? Fotóriportereink, Fazekas István és Lakos Gábor Klösz György fotográfus 1873 és 1900 között készült felvételei nyomába eredtek.

Az úszószövetség fegyelmi eljárást indít Hosszú Katinka klubjának volt edzője ellen

Az úszószövetség fegyelmi eljárást indít Hosszú Katinka klubjának volt edzője ellen

Netanjahu lesz Trump első külföldi vendége a Fehér Házban

Netanjahu lesz Trump első külföldi vendége a Fehér Házban

Budapesten a legújabb Tesla: beültünk a menő fénycsíkos friss Model Y-ba

Budapesten a legújabb Tesla: beültünk a menő fénycsíkos friss Model Y-ba

Itt a BMW 700 kilométeres hatótávú új villanyautója

Itt a BMW 700 kilométeres hatótávú új villanyautója

Elkezdődött a Kígyó éve, de mit jelent mindez?

Elkezdődött a Kígyó éve, de mit jelent mindez?

Megdrágult a Pénzügyminisztérium épületének felújítása, miközben megszűnt a tárca

Megdrágult a Pénzügyminisztérium épületének felújítása, miközben megszűnt a tárca

Micsoda a földimogyoró, ha nem mogyoró?

Micsoda a földimogyoró, ha nem mogyoró?

Az „őrület” megoldása, azaz mitől nyugodhat meg az állampapírpiac

Az „őrület” megoldása, azaz mitől nyugodhat meg az állampapírpiac

A kínaiak Európába hozzák az autógyártást, a németek meg Amerikába vinnék a vámok miatt

A kínaiak Európába hozzák az autógyártást, a németek meg Amerikába vinnék a vámok miatt

A címlapról ajánljuk