Rimóczi László csak tréfának szánta a dolgot, de mostanra alig tud lépést tartani a megrendelésekkel.
Fellélegezhet kicsit a világ, a Covid-19 ugyan nem tűnt el, de nem keseríti meg a mindennapokat. Ám visszatér-e? És mi van a betegség utóhatásaival? Cikksorozatunkban megtalál mindent, ami a koronavírus-járványról tudnia kell.
Meghallotta az idők szavát Rimóczi László lajosmizsei cukrász: úgy döntött, idén maszkot ad a cukrászdájában készülő csokimikulásokra. A figurák arcára marcipánból szabja ki a maszkot, a gumiszalagot pedig cukormázból formázza meg.
A Reuters riportja szerint azért csavart egyet a hagyományos dizájnon, mert így akartra jobb kedvre deríteni a járvány miatt egyre elcsigázottabb vásárlóit, az ötlete azonban üzletileg is bejött: egyre népszerűbb a Mikulása, alig tudja tartani a lépést a megrendelésekkel.
A cukrász kétféle csokimikulást árul, a nagyobbik változatra eredetileg nem került maszk, ezért a már elkészült és becsomagolt darabokat kivették a celofánból, „maszkosították” őket, majd újra becsomagolták.
Rimóczi László szerint december 6-a táján is biztosan kötelező lesz a maszkviselés, amiből a Mikulás sem maradhat ki, ezzel pedig jó példát mutat a gyerekeknek.
A cukrász azt is elmondta a Reutersnek, hogy az ő vállalkozása is megszenvedte a járványt, és bár a maszkos Mikulások miatt most felélénkült a forgalma, arra számít, hogy jövőre, a vakcina megjelenése után már csak keveset tud majd eladni belőlük.
(Nyitókép: Reuters)