szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Legalábbis egy poén erejéig.

Európa focizik
Egy hónapig a labdarúgásról szól Európa: egy év csúszással a járvány miatt, valamelyest módosult körülmények között, de itt a 2020-as foci-Eb. Ráadásul annyira itt van, hogy négy meccset Budapesten játszanak, a torna 24 csapata között pedig ott van a magyar válogatott is. Kövesse az Eb minden pillanatát, hírét a hvg.hu cikksorozatával.
Friss cikkek a témában

Ahogy lapunk is beszámolt róla, több mint emlékezetes lett az a pillanat, amikor a magyar–portugál mérkőzés előtt Cristiano Ronaldo méla undorral az arcán arrébb tolta a bekészített Coca-Cola üvegeit, majd egy vízért nyúlt, és azt mondta: inkább abból iszik.

Az IKEA-nak több sem kellett, a bútoráruház kanadai Instagramján közzé is tettek egy fotót az – eredetileg Korkennek nevezett – csatos üvegükről, amelyhez ezúttal a Cristiano nevet írták. „Újrahasználható üveg, csak vízhez” – írták a termékükről.

Ronaldo az akciójával az egészséges életmódra kívánta felhívni a figyelmet, a példája pedig jól ábrázolta, hogyan nőttek a globális brandek fejére a sztársportolók – erről ebben a cikkünkben írtunk bővebben.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Sztojcsev Iván Gazdaság

Egy félretett kólásüveg vagy egy kínai felirat a furcsább a foci-Eb-n?

Az Európa-bajnokság bevételeinek közel negyede a szponzoroktól érkezik, ennyi pénzért pedig nem akarnak rossz reklámot maguknak. De hogy kerül oda a támogatók közé egy orosz és egy azeri energiavállalat, és miért épp Kínából érkezik a legtöbb szponzor? Ki issza meg a levét annak, ha a szponzorok bedühödnek? És mit lehet kezdeni azzal, hogy az Európa-bajnokság a pénzügyeiben már rég nem csak európai?