Bloggerek olvassák a blogokat
Neten az első magyar vállalati IT-blog
A vállalati informatikáról ír „lábjegyzeteket” Bőgel György, a KFKI Csoport stratégiai tanácsadója.
Könyvsiker lesz-e a lebuktatott londoni „prostituált” blogja?
A londoni örömlány blogja kultikus olvasmánnyá vált a weben; klienseivel töltött estéit ezrek követik, s nemrég egy könyvkiadó is szerződési ajánlattal kereste meg. Egy anonim szövegek szerzőit kutató irodalom professzor azonban állítja: a webnaplót valójában egy San Franciscó-i újságírónő jegyzi.
Az alkalmazottak weblogjai veszélyforrást jelenthetnek
A Clearswift információbiztonsági cég arra biztatja a munkaadókat, hogy világos, az alkalmazottak által is elfogadható bloghasználati házirendet vezessenek be. A titkos adatok kiszivárgása és a cég jóhírének megsértése egyre nagyobb veszélyt jelent a blogok terjedésével.
Bloggerek Irakból
Majdnem minden Irakról szóló információ vagy hír a politikusok és a média szűrőjén keresztül jut el a nagyvilágba - állítják azok az iraki bloggerek, akik küldetésüknek tekintik, hogy naplóikban hitelesen „tudósítsanak” országukról.
Kell-e hirdetés a bloggereknek?
Nemcsak az Egyesült Államokban, hanem itthon is egyre több hirdető vet szemet a blogokra, azaz webnaplókra, amelyek személyes stílusukkal és szubjektív hangvételükkel hamarosan az internetes hirdetési piac kedvenceivé válhatnak. Feltéve, ha a bloggerek engedik.
Kína, szabadság, emberi jogok és a blogok
A kommunista párt által vezetett Kínában közel 100 millió internetező van, akik viszont csak igen korlátozott keretek között hódolhatnak a világháló nyújtotta lehetőségeknek: a külföldi oldalak letiltása, a chatszobák és a fórumok moderálása általános gyakorlatnak számít.
Bloggerek az amerikai kampányban
Az idei amerikai elnökválasztás kampányában már komoly szerepet játszanak a blogok, internetes naplók, amelyek nemcsak a hagyományos információhoz jutást segítik, hanem hatékony eszközei a kampányfinanszírozásnak, valamint a jelöltek népszerűsítésének.