szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felhasználók száma mellett a dollármilliós befektetések is komolyan növekednek az Ellónál, amely tényleg arra törekszik, hogy örökre reklámmentes legyen.

5,5 millió dollár. Ennyit kapott a napokban kockázati tőkebefektetésként az anti-Facebook néven emlegetett közösségi oldal, az Ello. Az utóbbi egy hónapban igen felkapott szolgáltatásra már több mint 1 millióan regisztráltak, illetve 3 millióan várnak meghívójukra, amelyet így lehet kérni. Eze az adatok győzhették meg a befektetőket, de ilyen összegnél már a szakmán belül felmerült: valahogy bevételt kell termelni, hogy megtérüljön az összeg, ehhez pedig a reklámok megjelenése szükséges.

Csakhogy az Ello eddig is büszke volt arra, hogy reklámmentes, és a befektetés hírére megjelent vádakat cáfolták. Közleményt adtak ki, amely szerint az új befektetők elkötelezettek az iránt, hogy az Ello felhasználóinak adatait semmilyen módon ne adja ki harmadik félnek, illetve hogy ne legyen reklám az oldalon.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!