szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyértelmű, de a felületes szemlélő számára valószínűleg észrevehetetlen változtatásokat ejtett logóján Facebook.

Az eddig használatban lévő Facebook-logót 2005-ben tervezték, Zuckerbergék tehát 10 év után látták elérkezettnek az időt a modernizáláshoz. A Brand New szerint az Eric Olson vezette, belsős dizájnerekből álló csapatban több ötlet is felmerült, de a vállalat végül nem egy teljesen új logó mellett döntött, hanem a korábbi felfrissítésén.

Ha megmutatjuk az új logót, akkor valószínűleg nem vesz észre semmit.

Facebook

De ha egymás mellett mutatjuk a régit és az újat...

Brand New

...vagy ha egymásra tesszük őket...

Brand New

...úgy már jól látható a különbség. A karaktereken vékonyítottak, az “a” betű letisztultabb lett, az “e” és az “o” betűk kerekebbek. A végeredmény egy határozottan tisztábbnak és modernebbnek tűnő logó lett.

Ha érdeklik a Facebook új funkciói is, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!