szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az asztma az egyik leggyakoribb gyermekkori krónikus légúti betegség, és egyúttal az iskolai hiányzás legjellemzőbb oka is. Az Electrolux most egy szívószálas kampánnyal hívja fel a figyelmet az asztma megelőzésében kulcsszerepet játszó tiszta levegő fontosságára.

Egy friss tanulmány szerint az asztmások száma világszerte elérheti a 334 milliót, és a gyerekek 14 százaléka szenved asztmatikus tünetektől. Az Electrolux Space to breathe kampányában világszinten 10 ezer szívószálat küld el a döntéshozóknak, ezzel ösztönözve őket arra, hogy tegyenek többet a tiszta levegőért. Azért szívószálat, mert a vállalat úgy látja: aki legalább 30 másodpercen át csak egy szívószálon keresztül lélegzik, megélheti, hogy milyen az asztmás emberek élete – csak nekik nem 30 másodpercig, hanem nap mint nap.

A vállalat nem csak a saját maga által kitalált intézményekbe küld szívószálat, a Space to breathe kampány oldalának alján bárki megadhatja, hova küldjék ki a figyelemfelhívó csomagot.

A megfelelő környezet biztosítása érdekében az Electrolux szerint fontos, hogy gyakran és alaposan portalanítsunk, a por ugyanis nem csak a szőnyegen és a polcokon ragad meg, hanem a könyvek között, a függönyökön, a bútorokon, a ritkán használt játékokon, de például a sporteszközökön is. A vállalat szerint nem árt olyan porszívót választani, amelyik nem engedi vissza a légtérbe a por bizonyos részét. Lehetőség szerint kerüljük a kárpitozott bútorokat, az erős szagú takarítószereket, parfümöket és a szőrös háziállatokat is, hiszen ezek is kiválthatnak rohamokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!