Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A francia PSA-konszern (Citroen és Peugeot) bemutatott két olyan hibrid tanulmányautót, amely a jövő egyik lehetséges megoldása energiaproblémáinkra és a nagyvárosok légszennyezettségének enyhítésére.
2005 utolsó negyedévében az új autók európai átlagára 3,4 százalékkal növekedett – áll a PricewaterhouseCoopers tanulmányában. Uniós mértékkel nálunk még mindig olcsó az autó. A dízel továbbra is egyre népszerűbb.
A Nissan hatósági engedélyt kapott Japánban a legújabb, nagynyomású hidrogénnel üzemeltetett 280 Nm-es üzemanyagcellás X-Trail FCV nyilvános közúti próbájára és bérbeadására.
Teljesen megújul a Toyota szegmensteremtő szabadidőautója, a RAV4. A harmadik generációs RAV4 elveszítette terepjárós jellegét, bár az intelligens összkerékhajtás, a masszív biztonság és az emelt hasmagasság megmaradt. A jókora kombira hasonlító új Toyota ezzel szemben kényelmi és műszaki újdonságokkal nyűgözi le a szakmát és a vásárlókat egyaránt.
A Volkswagen a Nemzetközi Zöld Hét alkalmából növeli a bioetanol és a benzin keverékéből készült bioüzemanyag arányát az Otto-motoros autók meghajtásánál. Az új Golf GT keverék-üzemanyaggal is tankolható.
Százhúsz éve, 1886. január 29-én jelentette be a német szabadalmi hivatalban gázmotorhajtású járművét Karl Benz német mérnök. A DRP 37435 számú szabadalmi okirat volt az autó születési bizonyítványa. Első nyilvános útján Benz felesége vezette.
Az új BMW 320d lett az év autója a brit What Car? magazin díjátadóján Londonban. A bajorok több kategóriában is elhozták az első díjat. A BMW 525i-t az év üzleti autójának választották. A családi autók kategóriájában a VW Passat vitte el a pálmát.
A negyedik negyedév is veszteséges lett - 4,8 milliárd dollárral - a General Motors járműipari óriásvállalatnál 2005-ben, az ötödik egymást követő negyedévre írhatott negatív eredményt a cég. Egész éves tavalyi vesztesége így elérte a 8,6 milliárd dollárt.
Bár az importőr szerint jelentősen átalakult a Seat Ibiza, avatatlan szemek nem sok különbséget fedeznek fel a valójában ráncfelvarrott modell és elődje között. Az Ibiza Formula Racing (FR) változatának megjelenése azonban kellemes meglepetéseket okozhat.
A Seat spanyolországi központjában fejlesztették ki az Altea FR-ben bemutatkozó kétliteres 170 lovas csúcsdízelt. A sportos Formula Racing sorozat nem csupán menetdinamikában erős, hanem feszes futóművével, hatékony fékrendszerével, illetve családi méretű csomag- és utasterével is kitűnik.
Alternatív meghajtású járművek versenyét hirdette meg a győri Széchenyi István
Egyetem Hallgatói Külügyi Bizottsága. A megmérettetésre olyan, 2-7 fős csapatok jelentkezését várják, amelynek tagjai alternatív energiaforrással működő járművet terveznek, majd építenek.
AZ EuroNCAP legutóbbi töréstesztjén a középkategóriás olasz szépség, az Alfa 159 kiváló eredményt ért el. A márkán belül a limuzin az első ötcsillagos.
A detroiti autókiállításon mutatták be a Lexus 2007-es LS 460 limuzinját, illetve a márka első, megnövelt tengelytávú modelljét az LS 460L-t. A legnagyobb Lexus a teljesítmény, a finom működés, a modern stílus és a luxus kombinációja.
A Chevrolet T2X tanulmányautója a brüsszeli autókiállításon (január 10-22.) mutatkozott be az európai közönségnek. A T2X Chevrolet tanulmányautó, a legújabb trendeket követi: a hobbiterepjárók (SUV) karosszériáját ötvözi a sportkupé izgalmas dizájnjával.
A verseny hivatalos honlapja szerint a Liszi László, Tóth Dénes és a Kristóf Márton, Hujber Imre kettős is kiesett a Dakar-rali Kiffa és Kayes közötti, 10. szakaszán.
Európai elvbarátainak nagy része erős kifejezésekkel határolódik el az elnöktől. Semmi sem kínosabb a szuverenisták számára, mint hogy egy külföldi nagyhatalomtól függenek.