szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.

Az aktuális Mercedes E-osztály csúcsmodellje nem más, mint a Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+, mely 49,4 millió forintos alapárú szedán 4 literes biturbó V8-as erőforrása 612 lóerős teljesítményt, illetve 850 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.

A Brabus azonban azokat is kiszolgálja, akik esetleg nem teljesen elégedettek a csúcskategóriás AMG E-Klasséval, számukra készült ez az új tuningmodell:

Brabus
Brabus

A Brabus 900 4,5 literre felfúrt erőforrása könnyen kikövetkeztethető módon kereken 900 lóerős produkciót ad elő, ami mellé szerénynek nem mondható 1250 Nm-es csúcsnyomaték társul.

Brabus
Brabus

Az igazsághoz tartozik, hogy a nyomatékot elektronikusan 1050 Nm-re korlátozzák a hajtáslánc kímélése érdekében.

Brabus

A 0–100-as szintidő 3,4-ről 2,9 másodpercre olvadt, álló helyzetből 200 km/h-ra 9,7 másodperc alatt lő ki az újdonság, ezenkívül pedig a 23,9 másodperces 0-300-as sprint mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Brabus

A 21-22 colos kerekeken gördülő, 2 centis ültetést kapott Brabus 900 végsebessége a gyári 250-290-ről 330 km/h-ra nőtt.

Brabus

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!