szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.

A Porsche 911 non-plus-ultra kategóriás kiadása nem más, mint a GT2 RS, mely lényegében nem más, mint egy 911 Turbo S, csak éppen megnövelt teljesítménnyel, összkerék- helyett hátsó-kerékhajtással és jelentősen csökkentett tömeggel.

Az aktuális 911-es generációból egyelőre még nem jött ki a GT2 RS változat, így a Manhart még az előző szériából készített egy kőkemény tuningverziót.

Manhart
Manhart

A 3,8 literes 6 hengeres biturbó boxermotor teljesítményét 700-ról 945 lóerőre növelték, ami mellé 750 helyett immár 1050 Nm-es csúcsnyomaték társul.

Manhart
Manhart

Az 550 000 eurós (223 millió forint) áron jegyzett, optimalizált 7 fokozatú PDK automata váltós Manhart TR 900 menetteljesítményei egyelőre sajnos még ismeretlenek.

Viszonyításképp, a gyári GT2 RS 2,8 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra, 22,1 másodperc alatt tudja le a 0-300-as sprintet és 340 km/h a végsebessége.

Manhart

 

Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!