szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.

A McLaren áprilisban leplezte le a 2017-ben debütált 720S sokak által várva várt utódmodelljét, a még potensebb 750S-t, melyről most kiderült, hogy jó eséllyel a gyártó utolsó tisztán V8-as hajtásláncú típusa.

Charles Sanderson, a McLaren technikai igazgatója azt nyilatkozta, hogy nagy valószínűséggel a 750S a cég utolsó elektromos rásegítés nélküli sorozatgyártású V8-as modellje. Sanderson szerint elképzelhető, hogy jönnek majd még V8-as limitált szériák, de a 750S-t követő új modellek várhatóan már mind valamilyen hibrid technikára fognak épülni.

McLaren

A kupéként 1277, nyitható tetős Spiderként pedig 1326 kilogrammot nyomó McLaren 750S 4 literes biturbó V8-as benzinmotorja egy hétfokozatú szekvenciális váltón keresztül küldi el 750 lóerejét és 800 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.

McLaren

A 0-ról 100-ra 2,8 másodperc, 0-ról 200-ra pedig 7,2 másodperc alatt kilövő mintegy 110 millió forintos alapárú szupersportkocsi 10,1 másodperc alatt tudja le a negyedmérföldes gyorsulást.

McLaren

A 332 km/h végsebességű, karbonkerámia fékrendszerű új McLaren 30 méter alatt képes lefékezni 100-ról 0-ra, a 200-0 produkciót pedig 113 méter alatt abszolválja.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!