Az újságírás összeomlása, s iWiW-klón a weben
Hoppon maradt a 120 fős szerkesztőség
Médiabloggerünk ezen a héten a webes dizájnú nyomtatott lapokról, a hoppon maradt 120 fős szerkesztőségről és a blogérték-becslésről ír.
Mit ne vegyünk karácsonyra?
Melyik a legrosszabb karácsonyi tévéreklám, milyen ajándékat hanyagoljunk, s melyek érdemelnének több figyelmet? A blogger Will Freeman bejegyzését szíves beleegyezésével közöljük.
A HVG Online főszerkesztője az év informatikai újságírója
Az idén Hirschler Richard a HVG Háló főszerkesztője, Kovács Olivér a Klubrádió műsorvezető-szerkesztője, illetve Simon S. András a Figyelő külsős munkatársa kapta az Atigris Informatika Zrt. által alapított, Az év informatikai újságírója elnevezésű díjat.
Eladó egy blogszolgáltató a Vatera.hu-n
Már nemcsak karácsonyi ajándékokat vaterázhatunk, hanem akár blogszolgáltatót is. A Vatera.hu aukciók között néhány napja jelent meg a blogol.hu blogszolgáltató. Sajnos az eladó nem volt olyan merész, hogy 1 Ft-ról indítsa az árverést.
A Rádió „titkosított” hangtára
Az alábbi témákat boncolgatta médiabloggerünk ezen a héten. Rádióelnökről, balliberális újságírók eltávolításáról, a kerekasztalbeszélgetés mikéntjéről és függőségekről olvashat.
Alulbecsülték az online hirdetési piacot
Alulbecsült az internetes hirdetési piac növekedése, mert nem kalkuláltak a videó megosztókon, közösségi oldalakon és a mobiltelefonokon keresztül értékesített felületekkel – állítja Terry Semel a Yahoo vezérigazgatója.
Mégsem kidobott pénz bannerrel hirdetni?
A legtöbb weboldal tulajdonos fő problémája, hogy hirdetési költségeit kidobott pénznek érzi, mert kampányai nem az elvárásainak megfelelően teljesítenek. Míg mások – akik megtehetik - ha nem jönnek az eredmények, még több pénzt költenek el hirdetésekre, hogy elérjék végső céljukat, a látogatószám és a forgalom növekedését. Möst olyan ötleteket árulunk el, amelyek– a költségek növelése nélkül - tehetik hatékonyabbá a hirdetést.