szerző:
travelline.hu

Martin Gauss vezérigazgatói kinevezését követően elmondta: „Új...

Martin Gauss
©

Martin Gauss vezérigazgatói kinevezését követően elmondta: „Új irányra van szükségünk ahhoz, hogy a Malévet keresztül tudjuk navigálni a jelenlegi piaci krízisen, és hogy fel lehessen készíteni a légitársaságot a jövő kihívásaira. Ilyen helyzeten már többször vezettem át sikerrel más légitársaságokat. Ahhoz hogy ez most is sikerüljön jelentős átalakításra és fordulatra van szükség. Teljes erőmmel azon fogok dolgozni, hogy a Malév egy erős légitársaságként újra Magyarország elismert ’nagykövete’ lehessen.”

Martin Gauss 1992-ben B737-es pilótaként kezdte légiközlekedési karrierjét a British Airways leányvállalatánál a Deutsche BA légitársaságnál, és már 1995-től szerepet vállalat a légitársaság menedzsmentjében. A Repülés-üzemeltetési Ellátási Osztály vezetőjeként dolgozott, majd a Földi Üzemeltetési Osztály irányításával bízták meg. 2002-ben repülés-üzemeltetési igazgatónak nevezték ki, ebben a minőségében a teljes hajózó és légiutas-kísérő személyzetért és az üzemeltetési osztályért volt felelős. A British Airways 2003-ban eladta a DBA-t a Hans Rudolf Woehrl tulajdonában lévő Intro Csoportnak. A következő évben Martin Gauss a DBA igazgatójaként dolgozott tovább és a légicég megújításáért volt felelős, melyben 10%-os tulajdonrésszel is rendelkezett. A társaság Martin Gauss vezetése alatt vált nyereségessé. 2006-ban a DBA eladásra került az AirBerlinnek és a német szakember megtartotta pozícióját igazgatóként egy évig, hogy segítse a légitársaság AirBerilnbe történő integrációját. Ezt követően Martin Gauss 15 évnyi munka után elhagyta a légitársaságot. A DBA utolsó évében 60 ezer járatával mintegy 4,5 millió utast szállított és 28 gépből álló flottával rendelkezett. 

2007 októberében Martin Gauss csatlakozott a Cirrus Csoporthoz ahol a Cirrus Airlines vezérigazgatójaként és a Cirrus Csoport igazgatójaként dolgozott. Ebben a 
pozíciójában bonyolította le a vállalat irodáinak átköltöztetését Saarbückenből Münchenbe, aminek köszönhetően a cégcsoport két légitársasága – az Augsburg Airways és a Cirrus Airlines – egy központba került. A projektet 2008 júniusában fejezte be, ezt követően saját cégét irányította és tanácsadóként tevékenykedett a légiközlekedési iparágban. 

A német szakember kapitányként jelenleg is aktív B737-es pilóta, széles körű tapasztalatokkal és több mint 8000 repült órával. Martin Gauss 40 éves, 3 gyermek édesapja. 

Malév

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Radar360: Orbán rosszra számít, Vajna adósságot is hátrahagyott

Radar360: Orbán rosszra számít, Vajna adósságot is hátrahagyott

Karácsony lelepleződött: ma például a metrón látták

Karácsony lelepleződött: ma például a metrón látták

Megtámadták a roma nemzetiségi választás eredményét

Megtámadták a roma nemzetiségi választás eredményét

Magyar land art: a természet megtört harmóniáját teremtik újra

Magyar land art: a természet megtört harmóniáját teremtik újra

Gyarmathy Éva: „We don’t need your education”

Gyarmathy Éva: „We don’t need your education”

Minden napra jut legalább egy tömeglövöldözés az Egyesült Államokban

Minden napra jut legalább egy tömeglövöldözés az Egyesült Államokban