szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A dél-ázsiai országban a 2010-2011-es üzleti évben 120 millió készüléket vásároltak, és tavaly 18 millióan kötöttek új mobil-előfizetést a Voice & Data szerint. A szubkontinensen tavaly a mobiltelefon piac 15 százalékkal nőtt az előző évhez képest.

A legnagyobb szeletet még mindig a Nokia tudhatja a magáénak a piacon – 39 százalékot -, ám csak 0,2 százalékos növekedést produkált az egy évvel korábbi adathoz képest - áll a jelentésben. A beijingi Mobil Internet Konferencián Pankaj Choudhury, az iFree India igazgatója azt nyilatkozta, ennek az az oka, hogy Indiában nagyon gyorsan kell piacra helyezni az új mobileszközöket, és a Nokia nem ezt teszi.

Benkő Imre
A finn cég mögött a Samsung áll 17 százalékkal, a harmadik helyet a Micromax szerezte meg – 43 százalékos növekedést produkálva az előző évhez képest. A Voice & Data szerint a siker a dizájnnak és a kedvező árnak köszönhető amellett, hogy rengeteget költöttek a brandépítésre. 

A növekedés ütemét tekintve a tajvani HTC áll az élen az impresszív 99,1 százalékával, de a G7Five, az Intex és a Maxx is jól teljesített a Föld hetedik legnagyobb és második legnépesebb országában, amely vásárlóerő tekintetében a negyedik helyen áll.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!