Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban az olasz gyártó maximálisan trendi, nem egyszerűen csak SUV, hanem hibrid SUV modellje, a Levante kistestvérének tekinthető 300 lóerős Grecale, mely a valóságban nagyobb, mint gondolnánk.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Civic szupermodern hajtással felvértezett új generációja úgy fogyaszt keveset, hogy közben vezetési élmény fronton sem igazán lehet okunk panaszra. Teszten a piac jelenlegi legjobb hibridje.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
843 hibrid lóerő a valaha készült legnagyobb teljesítményű Mercedes-AMG-ben, melynek BMW kihívója elektromos rásegítés nélküli 625 teljesen őszinte lóerőt szabadít rá az aszfaltra. GT 63 S E Performance vs. M8 Competition Gran Coupé – a nagy összecsapás.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
Kipróbáltuk a japán gyártó elsőként ötödik generációs hibrid hajtással felvértezett modelljét, az elmúlt évtizedekben már több mint 50 millió példányban értékesített Toyota Corolla vadonatúj szabadidő-autó változatát. A zöld rendszámos plugin technika nélkül is meglepően keveset fogyasztó Corolla Crosst.
Trendi külsővel, sportos hangulatú belsővel, többféle hibrid hajtással, de zöld rendszám és dízelmotor nélkül támad a francia gyártó legújabb szabadidő-autója, az Alpine márkanevet új elgondolásban felélesztő Austral.
Az elkerülhetetlenül érkező elektromos és SUV modellek előtt a Renault sportmárkája még megörvendeztet bennünket egy pillekönnyű középmotoros hátsókerék-hajtású sportkocsival, a minden ízében fűszeresen finom újkori Alpine A110-zel. Ami tulajdonképpen már most legenda.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.