Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"917ff53d-fbad-4ca0-815f-cda7550bf9cc","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A Mitsubishi Space Star nem túl modern és elég fapados, de a legolcsóbban benne érezhető az a bizonyos “új autó illat”.","shortLead":"A Mitsubishi Space Star nem túl modern és elég fapados, de a legolcsóbban benne érezhető az a bizonyos “új autó...","id":"20241129_boven-5-millio-forint-alatt-legolcsobb-uj-auto-magyarorszagon-mitsubishi-space-star","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/917ff53d-fbad-4ca0-815f-cda7550bf9cc.jpg","index":0,"item":"fb00fe9c-7b08-407c-868a-10eeb9d2e243","keywords":null,"link":"/cegauto/20241129_boven-5-millio-forint-alatt-legolcsobb-uj-auto-magyarorszagon-mitsubishi-space-star","timestamp":"2024. november. 29. 06:41","title":"Bőven 5 millió forint alatt: ez most a legolcsóbb új autó Magyarországon","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"671340a1-f5db-4c6b-98bc-2286bea275b9","c_author":"hvg360","category":"360","description":"A Krytyka Polityczna nevű baloldali lengyel mozgalom vezetője azt állítja a Project Syndicate-en közzétett elemzésében, hogy 16 éve alatt a kancellár egy sor olyan döntést hozott, aminek eredményeként meggyengült Európa biztonsága, mind a belső, mind a külső fenyegetésekkel szemben. Ám ezért a politikus csakis másokat tesz felelőssé a héten megjelent emlékirataiban.","shortLead":"A Krytyka Polityczna nevű baloldali lengyel mozgalom vezetője azt állítja a Project Syndicate-en közzétett elemzésében...","id":"20241129_slawomir-sierakowski-project-syndicate-angela-merkel","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/671340a1-f5db-4c6b-98bc-2286bea275b9.jpg","index":0,"item":"2a5bbe3e-b6d8-4370-bcde-eb7160593e36","keywords":null,"link":"/360/20241129_slawomir-sierakowski-project-syndicate-angela-merkel","timestamp":"2024. november. 29. 15:30","title":"Slawomir Sierakowski: Hát nincs semmi szégyenérzet Angela Merkelben?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4fc0e8c4-1363-4345-a70f-6e9c1b0b3aac","c_author":"OTP Bank Nyrt.","category":"brandcontent","description":"Az egyre gyorsuló digitális világban a fintechszolgáltatások nemcsak az átlagos felhasználóknak, de a náluk jóval fiatalabbak számára is lehetővé teszik a mindennapi pénzügyek feletti kontroll gyakorlását. Ahogyan azt a költési mintázatainkon tapasztalhatjuk, valószínűleg sokan hálásak lettünk volna, ha a pénzügyek tudatos kezelésére már gyermekkorban ráirányítják a figyelmünket. Az OTP Bank ezt felismerve vezetett be új szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy a szülők online, a saját mobiljukon nyissanak bankszámlát 14 év alatti gyermekeik számára. Az újítás céljairól és a fejlesztés kihívásairól Kuhárszki Andrással, az OTP Bank fejlesztési területéért felelős ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, néhány gondolatot szentelve az OTP MobilBank egyéb fejlesztéseinek is.","shortLead":"Az egyre gyorsuló digitális világban a fintechszolgáltatások nemcsak az átlagos felhasználóknak, de a náluk jóval...","id":"20241129_A-penzugyi-tudatossagnak-nincs-also-korhatara","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4fc0e8c4-1363-4345-a70f-6e9c1b0b3aac.jpg","index":0,"item":"96a14850-cbb2-4982-899e-df6fe540d1e5","keywords":null,"link":"/brandcontent/20241129_A-penzugyi-tudatossagnak-nincs-also-korhatara","timestamp":"2024. november. 29. 13:30","title":"A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7b353446-9757-480f-a4e5-d75bce907ed8","c_author":"MTI","category":"vilag","description":"A nagyváros rendőrségének közleménye szerint összesen 21 embert tartóztattak le.","shortLead":"A nagyváros rendőrségének közleménye szerint összesen 21 embert tartóztattak le.","id":"20241129_palesztinparti-tuntetes-new-york-halaadas-felvonulas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7b353446-9757-480f-a4e5-d75bce907ed8.jpg","index":0,"item":"bbd198c5-fe96-473c-9a2a-69dde87cadfc","keywords":null,"link":"/vilag/20241129_palesztinparti-tuntetes-new-york-halaadas-felvonulas","timestamp":"2024. november. 29. 05:26","title":"Palesztinpárti tüntetőket vettek őrizetbe New York hálaadási felvonulásán","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"dede350a-3b24-409f-96c1-dde84c9824f5","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Kihasználást, átverést emleget számos művész, akiket „tesztelésre” kért fel a mesterséges intelligencia fejlesztésének egyik legnagyobb neve, az OpenAI. Nem mindennapi módon fejezték ki az elégedetlenségüket, elérhetővé tettek egy egyelőre még kiadatlan, viszont meglehetősen izgalmas mesterséges intelligencia eszközt.","shortLead":"Kihasználást, átverést emleget számos művész, akiket „tesztelésre” kért fel a mesterséges intelligencia fejlesztésének...","id":"20241130_mesterseges-intelligencia-muveszek-kiszivarogtatas-openai-sora","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/dede350a-3b24-409f-96c1-dde84c9824f5.jpg","index":0,"item":"bac43a6c-e797-4eec-b027-d14cd52ecbdc","keywords":null,"link":"/tudomany/20241130_mesterseges-intelligencia-muveszek-kiszivarogtatas-openai-sora","timestamp":"2024. november. 30. 10:03","title":"Felháborodott művészek bosszúja: ingyenessé tettek egy igen izgalmas, de még kiadatlan mesterséges intelligenciát","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"8142b669-feb1-4f64-a142-7beae1834cba","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Kirúgásról szóló e-mailekkel próbálkoznak a támadók, de valójában „csak” egy adathalász levélről van szó. ","shortLead":"Kirúgásról szóló e-mailekkel próbálkoznak a támadók, de valójában „csak” egy adathalász levélről van szó. ","id":"20241129_adathalasz-tamadas-e-mail-kirugas-surgetes-jogi-kovetkezmenyek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/8142b669-feb1-4f64-a142-7beae1834cba.jpg","index":0,"item":"cf1667a1-40ac-4b06-9510-42f788c07683","keywords":null,"link":"/tudomany/20241129_adathalasz-tamadas-e-mail-kirugas-surgetes-jogi-kovetkezmenyek","timestamp":"2024. november. 29. 17:03","title":"Levelet kapott a kirúgásáról? Lehet, hogy ennél sokkal nagyobb a baj","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"5b92c921-0dd5-4e96-97a7-ee003d9c7a0a","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"A Tisza Párt vezetője a kegyelmi botrány miatt hírhedtté vált intézményt szerette volna megtekinteni, de nem engedték be. Helyette a bejáratnál várt rá a szociális és gyermekvédelmi főigazgató, illetve a szociális ügyekért felelős helyettes államtitkár, majd kemény, egymás szavába vágós veszekedés vette kezdetét.","shortLead":"A Tisza Párt vezetője a kegyelmi botrány miatt hírhedtté vált intézményt szerette volna megtekinteni, de nem engedték...","id":"20241129_magyar-csizi-cseplone-bicske-gyermekotthonok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/5b92c921-0dd5-4e96-97a7-ee003d9c7a0a.jpg","index":0,"item":"f22252aa-82ce-4a53-bbbd-f8d4065e8c60","keywords":null,"link":"/itthon/20241129_magyar-csizi-cseplone-bicske-gyermekotthonok","timestamp":"2024. november. 29. 12:31","title":"Magyar Péter az államtitkárnak: Miért kap annyi pénzt Orbán Balázs egyetlen kastély felújítására, mint amennyi az összes gyermekotthon karbantartására jut?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"58fe4b7b-5a92-4c05-a207-3882ac0921ba","c_author":"hvg.hu","category":"gazdasag","description":"A munkanélküliség 4,6 százalékra nőtt.","shortLead":"A munkanélküliség 4,6 százalékra nőtt.","id":"20241129_Nott-a-munkanelkuliseg-csokkent-a-foglalkoztatottsag-a-KSH-a-bazisra-mutogat","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/58fe4b7b-5a92-4c05-a207-3882ac0921ba.jpg","index":0,"item":"fd51d67e-5be0-4899-99b4-93924cab3ac3","keywords":null,"link":"/gazdasag/20241129_Nott-a-munkanelkuliseg-csokkent-a-foglalkoztatottsag-a-KSH-a-bazisra-mutogat","timestamp":"2024. november. 29. 08:37","title":"Nőtt a munkanélküliség, csökkent a foglalkoztatottság, a KSH a bázisra mutogat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Egy-egy ilyen autóban önvizsgálatot tartok, milyen érzés gazdag emberek autóit...
am
Egy-egy ilyen autóban önvizsgálatot tartok, milyen érzés gazdag emberek autóit vezetni, olyan gépeket, amelyek annyira messze vannak a hétköznapok valóságától, hogy még álmodni sem érdemes róla. Ha lesöpröm róla a meseautós jelleget, mint autó, a GLK hibátlan, van négy kereke, motorja, fázni nem lehet benne és reggel a fiamat is elviszi kosárra. De vajon, kik veszik majd? A Mercire izguló, keménykötésű és pénzes fickók aligha, hisz ott van a menő ML, a pazar GL, vagy a tökös G. Maradnak a csajok, pénzes apuka egyetlenjei, arái, kedvesei. Talán így gondolkodtak a Daimlernél, amikor befizették a GLK-t a Szex és New York című filmbe. Tetszik, de ha ennyi pénzem lenne, maradnék a jól bevált, immár harminc éve gyártott osztrák óriásnál, a G-osztálynál.
am
Katonás rend uralkodik a GLK-ban, a C- és a G-osztály szép elegyét látjuk, sőt a beltér inkább az új E-osztály harmóniájára emlékeztet. Okosan és ergonomikusan berendezett, elegáns és fényűző, de mentes a latinos túlkapásoktól vagy a francia dekadenciától. Semmi burjánzó, elfajzott kinövés, mindennek megvan a szerepe.
am
A kormány szögletes alul, jó vezetni a GLK-t, ám a kormányzás pontatlan, nagy a holtjáték. A multimédiás egység szépen szól, hat gigás tárhely áll saját fájljaink rendelkezésére. A zenei élményt nem zavarja nyikorgás, recsegés vagy zörgés, ez a kocsi nagyon egyben van. Ez csak természetes, hisz Brémában gyártják.
am
Szögletes, darabos, nagyon germán és minőségi autó. A LED-es nappali fényt még ezen a modellen nem alkalmazta a Mercedes, a hátsó irányjelzőkben azonban már diódák villannak fel. Nagyok az ablakok, világos, átlátható a beltér, a kétszínű designo bőrülések kényelmesek. Az üléspozíció jó, rálátni a forgalomra, a szögletesség révén kevés a holttér, a tükrök nagyok, jól körbelátható az autó. A parkolásban elöl és hátul radar segít, de hogy még könnyebb legyen a géelkás élete, színes kamera fedezi a mögöttünk lévő területet.
Bíró Milán
[[ Oldaltörés: Halk, erős és sokat fogyaszt ]]
Bíró Milán
A hathengeres dízel halk és baromi erős. Már 1600-as fordulaton leadja 540 newtonméteres nyomatékát, a méretes kocka rögtön ugrik, mihelyst úgy akarjuk. A hétsebességes automatát a kormányról is kapcsolhatjuk, vagy akár sportfokozatban is közlekedhetünk. Egyiknek sem vettem gyakran hasznát, padlógázzal nem sok ellenfél akad. A GLK-t nem versenyzésre találták ki, ám a lendületes autózás egyáltalán nem idegen tőle, autópályán is szépen tartható vele a 200 kilométer/óra. 130-150 között csendes, előzésre van bőven tartaléka, 224 lóerős. Jól gyorsul, a 4Matic rendszer résen van, bár néha érezni a hátsókerekes gyökereket, sikerült egyszer riszálnom a fenekét. A nagy erő magas fogyasztással jár együtt, az ötszáz kilométeres tesztút során vegyes üzemben 11,2 liter gázolajat fogyasztott a GLK 100 kilométerenként.
Bíró Milán
A Bluetooth-kapcsolat révén telefonálhatunk vezetés közben, a beszédfelismerő rendszerrel útvonalat is tervezhetünk anélkül, hogy kezünket levennénk a kormányról. Izgalmas játék, egész szavakat megért, ám ha nem ejtjük helyesen németül vagy angolul a szavakat, Biri helyett esetleg Berlinbe navigál. Jópofa, az egész családot megmozgató játék a hangos tervezés, a rendszernek jó füle van, a háttérbeszélgetésből is kihall egyes, nem is úgy értett, vagy mondott utasításokat.
Bíró Milán
Terepen offroad-csomag nélkül csak a motor erejére hagyatkozhatunk, a rövid túlnyúlások és a 201 milliméteres hasmagasság ellenére nem egy dzsip a GLK, de dombokon, sárban, hóban, latyakban, földúton nem akadunk el, sőt vontatni is ideális, két tonnáig terhelhető.
am
Csomagtartója a kategóriájához mérten kicsi - az Audi Q5 csomagtere 540 liter, a BMW X3 480 literes -, családi utazásokhoz kevés, egy nagyobb méretű hokistáska és egy kisebb hátizsákkal már megtelik, de mivel kockaforma az autó és az ülések síkban dönthetők, nagyobb tárgyak szállítására ideális.
am
[[ Oldaltörés: Műszaki adatok ]]
Mercedes-Benz GLK 320 CDI
MOTOR
Hengerűrtartalom (cm3)
2987
Környezetvédelmi besorolás
EURO 4
Max. teljesítmény lóerő
224 lóerő 3800-as fordulaton
Max. nyomaték: Nm
540 Nm 1600-2400-es fordulaton
MÉRETEK
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
4525 / 1840 / 1689
Tengelytáv (mm)
2755
Csomagtér
450-1550 liter
Saját tömeg (kg)
1880
Teherbírás/vontatási maximum (kg)
750/2000
Terepszögek elöl, hátul
23 fok, 25 fok
Hasmagasság, gázlómélység (mm)
201
MENETTELJESÍTMÉNYEK
Végsebesség (km/h)
220
Gyorsulás 0-100 km/h (mp)
7,5
FOGYASZTÁS (l/100 km)
Város/Országút/Vegyes
10,3-10,7/6,5-7,0/7,9-8,4
Tesztfogyasztás
11,2
CO2 kibocsátás (g/Km)
209-220
ÁRA
Alapára 13,701 millió forint, tesztautó ára kb. 16 millió forint
A GLK legfontosabb alap- és extra felszerelései
4MATIC: állandó összkerékhajtás, nyomatékarány elöl/hátul 45/55 százalék, egyfokozatú osztómű, központi differenciál 50 Nm záró-hatással, ESP, 4ETS - széria
4ETS: a túlforgó kerekeket lefékező elektronikus rendszer; nehéz körülmények között is biztosítja a haladást - széria
7G-TRONIC: intelligens, elektronikus felügyeletű hétfokozatú automata. Nagy áttételtartománya dinamikussá, csendessé és takarékossá teszi az autót - széria
Sarokfény: a kétoldali széles fénykéve beforduláskor és erős kanyarban fokozza a biztonságot - széria, ILS-szel
ADAPTIVE BRAKE: vezetőtámogató fékfunkciókkal fokozza a biztonságot - széria
Adaptív frontlégzsák: a baleset típusától és súlyosságától függően működik - széria
Adaptív erőhatároló: csökkenti az utas testére ható erőt - széria
AGILITY CONTROL: a menethelyzethez illeszkedő csillapítás - széria
Aktív kanyarfény: követi a kormánymozdulatokat - széria, ILS-szel
Dombsegéd: emelkedőn elinduláskor megakadályozza a visszagurulást - széria
Autópályafény: 90 km/óra fölött erősebb a tompított fény, 110 fölött magasabbra állítja a vezetőoldali fényszórót, 50 méterrel növelve a látótávolságot - széria, ILS-szel
AKSE automatikus gyermekülés-felismerés: Mercedes-gyermekülés esetén kikapcsolja az utasoldali légzsákot - extra
Bluetooth: drótnélküli kapcsolat a mobiltelefonnal - széria
BAS fékasszisztens: vészhelyzetben önműködően ráadja a maximális féknyomást, lerövidítve a fékutat - széria
COMAND APS: audio- és kommunikációs rendszer, rádió, CD/DVD, navigátor, telefon és terep-menü. A feldolgozott térképterület elhagyásakor útvonal-feljegyzés és tárolás. Zeneszerver ezer zeneszámnak - extra
Gyűrődő szelvény: elöl és hátul csökkenti a kissebességű ütközés javítási költségét - széria
Koromszűrő: karbantartást és adalékot nem kíván, 99 százalékkal csökkenti a részecske-kibocsátást - széria a dízeleken
Lejtősegéd (Downhill Speed Regulation – DSR): meredek lejtőn megválaszthatja a maximális sebességet a vezető - Offroad-Technik-Paket esetén széria
EASY-PACK csomagtér-ajtó: elektromechanikus szerkezet nyitja és csukja - extra
Kiterjesztett ködfényszóró: Az Intelligent Light Systems része, kifelé fordítja a vezetőoldali fényszórót - széria, ILS-szel
ESP: kritikus menethelyzetekben stabilizálja az autót, figyelmeztet a guminyomás hirtelen csökkenésére - széria
ESP utánfutó-stabilizáló: célzott fékműködtetésekkel csírájában fojtja el a szerelvény becsóválását - széria
Överő-határoló: balesetkor csökkenti az utas testére ható erőt - széria
Övfeszítő: behúzza az öv lazaságát, csökkenti a test terhelését - széria
Intelligent Light System: az új fényszórótechnika öt világítási funkciója a helyzettől és az időjárástól függően kapcsolódik be - extra
THERMATIC klímaautomata: kétzónás; sokféle beállítási lehetőséggel szolgálja az egyéni komfortot - széria
Térdlégzsák: bizonyos helyzetekben fokozza a védelmet - széria
THERMOTRONIC komfort-klímaautomata: háromzónás, huzatmentes szellőzéssel, maradékhő-hasznosítással - extra
Komfort-multifunkciós kormánykerék: innen kezelhető a rádió, a telefon, a navigátor, a kijelző és néhány más funkció - extra
Fényezés: karcálló, ugyanakkor mély, ragyogó fénye van - széria
Országúti fény: Az Intelligent Light Systems jobban és messzebbre világít a hagyományos tompítottnál - széria, ILS-szel
LINGUATRONIC: hangvezérlés a rádió, a CD/DVD, a lemezváltó, a navigátor és a telefon részére – egész szavakat is megért. - COMAND APS/ Audio 50 APS, CD-váltó esetén széria
Memóriacsomag: háromféle beállítás az első ülések részére, kiterjed a kormánykerékre és a külső tükrökre is - extra
NECK-PRO: aktív fejtámla, csökkenti a nyaksérülés veszélyét - széria
Offroad-Technik-Paket: különleges menetprogramok fokozzák a terepjáró képességet. Alsó védőlemezt is tartalmaz - extra
Panoráma tolótető: a szélvédőtől a csomagtérig tart, eleje gombnyomásra hátrasiklik - extra
Paraméteres kormánymű: sebességfüggő rásegítés: gyors haladáskor jó útkapcsolat, könnyű parkolási manőverezés - széria:GLK 280, GLK 350, GLK 320 CDI
PARKTRONIC: ultrahangos akadályérzékelő - extra
PRE-SAFE: balesetveszélyes helyzetben fokozza a passzív biztonsági elemek hatékonyságát - extra
Esőérzékelő: az időjáráshoz automatikusan alkalmazkodó ablaktörlési periódus - széria
Tolatókamera: hátramenetbe kapcsoláskor megjelenik a képe a COMAND-képernyőn – extra
Edition 1: A GLK-osztály értékesítésének kezdetén kínálják az exkluzív „Edition 1“ modellt, amelyet kívül a Sport-Paket Exterieur csomag, a 20 hüvelykes kerék, az elektromos működtetésű EASY-PACK csomagtér-ajtó és a sötétített hátsó üvegezés különböztet meg. Belsejét Sport-Paket Interieur csomag, fekete-fehér bőrülés, AMG multifunkciós kormánykerék, fekete tetőkárpit, alumínium-dekoráció és COMAND APS rendszer különbözteti meg. Valamennyi V6-os motorral megrendelhető; az alapszín fehér, de lehet mást is választani.