szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Párizsi Autószalonon bemutatták az új apróságot, amelyre leginkább a „terepeske” jelző illik. Ha van ilyen.

A híreknek megfelelően, azt követően, hogy Japánban már pár hónapja árulják, végre megláthattuk teljes valójában is az európai változatot. Az Ignis hasmagassága az egyik legérdekesebb adata, amely 180 mm, a 3700 mm-es hossz, 1660 mm szélesség és 2435 mm-es tengelytáv mellett. A modell a könnyűszerkezetes építésének köszönhetően, alapmotorral alig éri el a 900 kilogrammos tömeget.

carscoops

A jelenleg is több modellben használt 1,2 literes DualJet motorral az Ignis 90 lóerős teljesítményű lesz, illetve létezik majd, az elektromos rásegítésű, félig hibrid rendszerű változata is. Az úgynevezett SHVS-rendszer (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) a japán márka kisautójában a fogyasztás csökkentését szolgálja, a teljesítményéhez nem ad pluszt, az ugyan úgy 90 lóerő, mint a benzines esetében.

Az ára még nem ismert, viszont az már régebb óta, hogy nem Esztergomban készül majd, hanem várhatóan Japánban, ami sajnos az árának biztos nem tesz majd jót.

carscoops
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!