szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Renault sportmárkája 4 év után felvarrta egy kicsit a majdnem Év Autójának megválasztott modell ráncait.

A nemrégiben Magyarországra is megérkezett Alpine a 2017-es Genfi Autószalonon tárta először a nagyközönség elé az 1961-től 1977-ig gyártott eredeti Alpine A110 újkori leszármazottját. Az izgalmas hátsókerék-hajtású sportautó sokak meglepetésére igen jól teljesített a 2019-es Év Autója választáson, ahol ugyanannyi pontot szerzett, mint a végül a címet bezsebelt Jaguar I-Pace.

És most megérkezett a felfrissített modell, íme:

Alpine

A 7 colos érintőkijelzős új infotainment rendszert kapott Alpine A110 mostantól három változatban érhető el. Ezek közül a szimplán A110-nek nevezett, 17 colos kerekeken gördülő modell jelenti a belépőszintet.

Ez az alig 1102 kilogramm tömegű verzió 252 lóerős teljesítményű, illetve 320 Nm nyomatékú, a 0-100-as szintideje 4,5 másodperc, a végsebesség pedig 250 km/h.

Alpine

Az arany középutat a 18 colos kerekű A110 GT jelenti, melynek 1,8 literes turbómotorja már kereken 300 lóerős, illetve 340 Nm-es produkciót ad elő.

Az 1119 kilogramm indulótömegű GT 4,2 másodperc alatt katapultál állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 250 km/h.

Alpine
Alpine
Alpine

Az állítható Sabelt Sport ülésekkel felvértezett A110 S csúcsmodell szintén 300 lóerős, 340 Nm nyomatékú és 4,2 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, a tömege pedig az alapkivitelhez hasonlóan 1102 kilogramm.

Alpine
Alpine

Az opcionálisan Michelin Pilot Sport Cup 2 semi-slick gumival és karbon aerodinamikai csomaggal rendelhető A110 S végsebessége kiviteltől függően 260-275 km/h.

Alpine
Alpine

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!