Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklám

hvg.hu Hálózat

Facebook-útmutató készült vállalatoknak

Lépésről-lépésre elmagyarázza a Facebook, hogyan lehet a legjobban kihasználni közösségi oldal marketingeszközeit. Kisebb cégeket is szeretnének a reklámozók között látni.

hvg.hu Shake

Botrány a menstruációval viccelő tejreklám miatt

A dühös közönségreakciók miatt idő előtt véget vetettek annak az amerikai reklámkampánynak, amely azzal népszerűsítette a tejfogyasztást, hogy az a nőknél segít a gyakran ingerlékenységgel is járó premenstruális szindróma (PMS) enyhítésében. A kampány humorral próbálta megközelíteni a PMS témáját, ez viszont sokak szerint bántó volt a nők számára.

life-style.hu Shake

A legextrémebb nyári reklámok - fotók

Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.

hvg.hu Napi merítés

Hány szó van a női nemi szervre?

Nagy-Britanniában egy cég nemrégiben kampányban kérte a fogyasztókat, küldjék el, milyen neveket használnak a női nemi szervre - olvasható a Szívlapát blogon.

life-style.hu Shake

A világ leghíresebb levese, kólája és szőkéje

Ma már nehéz elképzelni, hogy a Coca-Cola vagy Marilyn Monroe nevét népszerűsíteni kellene, de igazság szerint sokat köszönhetnek Andy Warholnak, aki meglátta a művészetet a hétköznapiban. Warhol még egy leveskonzervből és az orális szexből is képes volt újat kihozni.

MTI Plázs

Visszafognák az egészségtelen ételek gyerekeknek szóló reklámjait

A legnagyobb amerikai élelmiszergyártó vállalatok bejelentették, hogy önkéntesen visszafogják az egészségtelen termékek gyerekeknek szóló marketingjét, és saját irányelveket fogadnak el a reklámokra, miután elutasították a szövetségi kormány által javasolt iránymutatókat.

Lukács Andrea Shake

Hat emlékezetes Coca-Cola tévéreklám

Pemberton doki receptgyűjteményében nem csupán a sűrű, barna folyadék előállításának fortélya rejtőzött, hanem némi marketinges tudás is. Íme, a Coca-Cola tévés hódító hadjáratának mérföldkövei.

MTI Gazdaság

Jobban szeretik a tévénézők a termékelhelyezést, mint a reklámot

A tévénézők 70 százaléka látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékmegjelenítéssel, s a többség ezt szívesebben nézi, mint a reklámot - olvasható az Ipsos a közelmúltban végzett felmérésének összefoglalásában, amelyet hétfőn juttattak el az MTI-nek.

1
46 47 48 49 50
60
Így szépül a Lánchíd, amíg mi alszunk

Így szépül a Lánchíd, amíg mi alszunk

Kirúghattak négy rendőrt Szabó Bálint akciója miatt

Kirúghattak négy rendőrt Szabó Bálint akciója miatt

Atomenergiát vásárol a Google, hogy legyen elég áram a mesterséges intelligenciájához

Atomenergiát vásárol a Google, hogy legyen elég áram a mesterséges intelligenciájához

Mélyhűtött állapotban, de családjukkal kommunikálva várhatják a gyógymódokat a gyógyíthatatlan betegek

Mélyhűtött állapotban, de családjukkal kommunikálva várhatják a gyógymódokat a gyógyíthatatlan betegek

A kormány ugyanazt a trükköt dobta be Rogánék cégének EU-s pénzeinél, mint az Elios-ügyben, és a végén mi fizettünk

A kormány ugyanazt a trükköt dobta be Rogánék cégének EU-s pénzeinél, mint az Elios-ügyben, és a végén mi fizettünk

„A világ legszomorúbb elefántjának” felszabadításáért küzd Cher

„A világ legszomorúbb elefántjának” felszabadításáért küzd Cher

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra

Az éves cél 70 százalékát súrolja mostanra a költségvetési hiány

Az éves cél 70 százalékát súrolja mostanra a költségvetési hiány

Rosszul alszik? Szabaduljon meg a műanyagoktól, 17 perccel is átállíthatják a biológiai óráját

Rosszul alszik? Szabaduljon meg a műanyagoktól, 17 perccel is átállíthatják a biológiai óráját

A címlapról ajánljuk