Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklám

hvg.hu Shake

Botrány a menstruációval viccelő tejreklám miatt

A dühös közönségreakciók miatt idő előtt véget vetettek annak az amerikai reklámkampánynak, amely azzal népszerűsítette a tejfogyasztást, hogy az a nőknél segít a gyakran ingerlékenységgel is járó premenstruális szindróma (PMS) enyhítésében. A kampány humorral próbálta megközelíteni a PMS témáját, ez viszont sokak szerint bántó volt a nők számára.

life-style.hu Shake

A legextrémebb nyári reklámok - fotók

Míg nálunk a szabadtéri reklámokra idén is a fantáziátlanság és az amatőr kivitelezés a jellemző, addig jobb helyeken egészen extrém ötletekkel igyekeznek felkelteni a potenciális vásárlóerő figyelmét. Nem biztos, hogy ezek az ötletek jók is, de mindenképpen figyelemre méltók.

hvg.hu Napi merítés

Hány szó van a női nemi szervre?

Nagy-Britanniában egy cég nemrégiben kampányban kérte a fogyasztókat, küldjék el, milyen neveket használnak a női nemi szervre - olvasható a Szívlapát blogon.

life-style.hu Shake

A világ leghíresebb levese, kólája és szőkéje

Ma már nehéz elképzelni, hogy a Coca-Cola vagy Marilyn Monroe nevét népszerűsíteni kellene, de igazság szerint sokat köszönhetnek Andy Warholnak, aki meglátta a művészetet a hétköznapiban. Warhol még egy leveskonzervből és az orális szexből is képes volt újat kihozni.

MTI Plázs

Visszafognák az egészségtelen ételek gyerekeknek szóló reklámjait

A legnagyobb amerikai élelmiszergyártó vállalatok bejelentették, hogy önkéntesen visszafogják az egészségtelen termékek gyerekeknek szóló marketingjét, és saját irányelveket fogadnak el a reklámokra, miután elutasították a szövetségi kormány által javasolt iránymutatókat.

Lukács Andrea Shake

Hat emlékezetes Coca-Cola tévéreklám

Pemberton doki receptgyűjteményében nem csupán a sűrű, barna folyadék előállításának fortélya rejtőzött, hanem némi marketinges tudás is. Íme, a Coca-Cola tévés hódító hadjáratának mérföldkövei.

MTI Gazdaság

Jobban szeretik a tévénézők a termékelhelyezést, mint a reklámot

A tévénézők 70 százaléka látott már olyan magyar gyártású tévéműsort, amelyben találkozott termékmegjelenítéssel, s a többség ezt szívesebben nézi, mint a reklámot - olvasható az Ipsos a közelmúltban végzett felmérésének összefoglalásában, amelyet hétfőn juttattak el az MTI-nek.

1
46 47 48 49 50
60
Szijjártó: Magyarország volt a „Trump előtti Trump”

Szijjártó: Magyarország volt a „Trump előtti Trump”

Átszervezik a gyermekgyógyászati ellátást Kalocsán, civilek tüntetni fognak a megtartásáért

Átszervezik a gyermekgyógyászati ellátást Kalocsán, civilek tüntetni fognak a megtartásáért

Visszaküldi a frontra a hadirokkantakat az orosz hadsereg

Visszaküldi a frontra a hadirokkantakat az orosz hadsereg

Egy vonatgázolás lelki háttere

Egy vonatgázolás lelki háttere

Az MI után máris itt a következő hullám? Valami nagyon emberi, valami nagyon gépi

Az MI után máris itt a következő hullám? Valami nagyon emberi, valami nagyon gépi

Elszabadult a pokol egy magyar szó hallatán

Elszabadult a pokol egy magyar szó hallatán

Lényegében kitiltották a motorosokat a Nordschleiféről

Lényegében kitiltották a motorosokat a Nordschleiféről

Decemberben hetekre leállt a gödi Samsung-gyár, belső konfliktusok is feszítik a gárdát

Decemberben hetekre leállt a gödi Samsung-gyár, belső konfliktusok is feszítik a gárdát

Menczer Tamás legyőzi a Sátánt Picasso műtermében – drMáriás megfestette a jelenetet

Menczer Tamás legyőzi a Sátánt Picasso műtermében – drMáriás megfestette a jelenetet

A címlapról ajánljuk