Díjazták a legjobbnak tartott ügyfélszolgálatokat

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket.

A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, a telemarketing tevékenységet is értékelték. 

A bankszektorban az általános ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Raiffeisen Bank lett az első, panaszkezelésben az MKB Bank bizonyult a legjobbnak. A biztosítók közül két kategóriában is az Aegon kapta a díjat, a távközlési cégek közül a Vodafone három kategóriában nyert. A közmű és egyéb szolgáltatók közül az EdF Démász két kategóriában győzedelmeskedett.