szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A Malév ez év elején új alapokra helyezte kereskedelmi stratégáját...

A Malév ez év elején új alapokra helyezte kereskedelmi stratégáját, mely a légitársaság legfontosabb piacaira, új utas-szegmensek megszólítására, a hálózati modell kiaknázására, a piaci részesedés és a férőhely-kihasználás növelésére fókuszál. A légitársaság több új kereskedelmi és marketing eszközzel élénkíti az értékesítését; olyan árstruktúrával jelent meg a piacon, mely folyamatosan versenyképes ajánlatokat jelent a konkurenciával, köztük a fapadosokkal szemben is; megduplázta marketing büdzséjét; rendszeres online kampányokat hirdet; új online foglalási rendszert vezet be; a céges ügyfelek számára kidolgozta ’Corporate Saver’ nevű programját; az utazási irodákkal és szupermarketekkel együttműködve pedig kedvező utazási csomagárakat kínál.

„Az új proaktív kereskedelmi szemléletünk a gazdasági recesszió közepette is eredményesnek bizonyult. A Malév áprilisban tudott fordítani az európai hálózati légitársaságokra általában jellemző forgalomcsökkenési trenden és növelni tudta utasszámát. A növekedés májusban és a nyáron sem állt meg, április, május és június hónapokban a Malév utasszáma átlagosan 8%-kal növekedett az előző évihez képest. Július első három hetében a forgalomnövekedés mértéke 7%-os volt. Örömmel konstatáltuk, hogy sikerült növelnünk magyarországi piaci részesedésünket is 3,2 százalékponttal a második negyedévben. A foglalási adatok a következő hónapokra is növekedést mutatnak.” – mondta Karim Makhlouf a Malév kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a légitársaság ma délelőtti sajtótájékoztatóján.

©

A Malév különösen azokra a piacokra koncentrál, melyek kulcsfontosságúak az utasszám és a bevétel szempontjából, vagyis, melyek eddig is a legtöbb utast és bevételt jelentették a légitársaság számára. A legfontosabbak a nyugat- és észak-európai útvonalak, úgy mint Amszterdam, Koppenhága, London, Párizs, Madrid, Brüsszel, Frankfurt. Emellett nagy jelentősége van még az athéni, bukaresti és tel avivi járatoknak is. A Malév Magyarország mellett ezekre a piacaira különösen nagy figyelmet fordít és jelentősen növeli marketing és értékesítési tevékenységét.

A Malév 3,2 százalékponttal növelni tudta hazai piaci részesedését is 43,4%-ra, mely elsősorban a magyar főváros és Nyugat-Európa közötti forgalom, illetve az észak- illetve nyugat-európai célállomások és Kelet-Európa, illetve a Közel-Kelet közötti forgalom növekedésének köszönhető.

A légitársaság átszálló utasainak száma is nőtt 15%-kal, ami a Malév jól működő hálózati modelljét és az ebben meglévő lehetőségeket igazolja. A Malév utazóközönségének mintegy negyven százaléka átszálló utas, ezért a légitársaság továbbra is olyan menetrendet kínál, mely naponta többszöri összeköttetést biztosít Kelet és Nyugat, illetve Észak és Dél között biztosítva ezzel a régióban meglévő gyűjtő-elosztó légitársaság státuszát. 

Malév

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

Hozzátok, az olvasóinkhoz fordulunk, azt kérve, hogy tartsatok ki mellettünk, maradjatok velünk. Ti, ha tehetitek, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt.

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is, minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk NEKTEK!

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

Hozzátok, az olvasóinkhoz fordulunk, azt kérve, hogy tartsatok ki mellettünk, maradjatok velünk. Ti, ha tehetitek, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt.

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is, minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk NEKTEK!
Karácsony Gergely: Nem indulok az előválasztáson

Karácsony Gergely: Nem indulok az előválasztáson

A tavaszi kényszerszünet után nyáron is leállnak a magyar autógyárak

A tavaszi kényszerszünet után nyáron is leállnak a magyar autógyárak

12 TB helyett 400 TB tárhely: 33-szorosára növelné a szalagos tárolók kapacitását a Fujifilm

12 TB helyett 400 TB tárhely: 33-szorosára növelné a szalagos tárolók kapacitását a Fujifilm