szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Története legnagyobb felvásárlását hajtja végre a felhőalapú ügyfélkapcsolat-menedzselési megoldásokat kínáló Salesforce – közölte magyar idő szerint kedd este a vállalat.

Az akár távolról történő közös munkavégzést segítő szolgáltatások az elmúlt hónapokban jelentős bővülést tudtak felmutatni, ám ezt nem mindegyik cég tudta máris pénzre váltani. Ilyen például az elsősorban a szervezeten belüli kommunikáció megkönnyítésére hivatott Slack, amely számára leküzdhetetlen akadálynak mutatkozott a pandémiás időszakban gőzerővel fejlesztett Microsoft Teams.

A Salesforce kedden bejelentett, 26 milliárd dolláros (átszámolva 7681 milliárd, azaz 7,6 billió forintos) felvásárlásának következményeként bővül a cég portfoliója, ügyfélkapcsolati (CRM) rendszere mellett – illetve akár abba integrálva – szervezeten belüli kommunikációs megoldást is kínálhat majd ügyfeleinek.

A Salesforce bejelentése szerint az üzletet várhatóan 2022 második negyedévében sikerül majd lezárni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!