Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Kezdődik a kötelező biztosítás idei kampányszezonja. Új szereplő nincs a piacon, a tarifák alig csökkentek, de persze mindig vannak meglepetés-társaságok. Idén is így lesz?
A régiós autógyártási bumm miatt egyre több ipari robot tüsténkedik Magyarországon is. A legjobbak egy ládából kiválogatják az ömlesztett alkatrészeket, felemelnek akár 1300 kilogrammot is, és nem igénylik a világítást, sem az ebédidőt. Ugyan még meglehetősen tanulatlanok, de a mesterséges intelligencia fejlődésével egyre rugalmasabb munkatársaivá válhatnak az embernek.
Ki emlékszik még a narancssárga 50 köbcentis kis fűnyíróhangú motorokra? Jó 20 éve ez volt az etalon a tinik között. A lengyel szökkenő szarvas emblémájú gyártó azóta is motorokat készít. Most viszont nem kismotorral, hanem egy kisautóval jelentkezik. Hogy a történet még érdekesebb legyen, nem is egy belsőégésű motorral szerelttel, hanem egy elektromos autóval.
A kórházak főorvosi parkolóiban látni leginkább az itthon nem is kapható Toyota Camryt. Vonzalom vagy puszta realitás behozatni olyan kocsikat, amelyek nincsenek is magyarországi forgalomban. Toplista.
Megérett a külföldi munkavállalásról, vagy továbbtanulásról szóló döntés. De mit vállalunk, ha autónkat is külföldre akarjuk költöztetni és mivel számoljunk, ha mégsem?
7,4 millió autót kénytelen visszahívni a Toyota: a japán gyártónál ezúttal nem a beragadó gázpedál, hanem az ablakemelők hibája okozza a problémát. Itt a teljes lista az érintett típusokról.
A típus és hengerűrtartalom jelzés elhagyását ingyen vállalják, a multimédiás fejtámlán, a tolatóradaron, a nagyméretű alufelnin úgyis milliókat fognak a gyárak a céges prémiumvásárlókon.
Keresik a középtávú receptet a nehézségeikre a nagy autógyárak. Európában úgy tűnik, rövid távon lehetetlen az eladásokat növelni, így az olcsó autókra és a feltörekvő piacokra koncentrálnak.