szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2009. november 25-étől Tüttő Lászlót nevezték ki a Citroën Hungária újonnan alakult, vállalati értékesítésért felelős igazgatóságának élére. Az új igazgatóság a Citroën márka 2009 februárjában meghirdetett megújulási programjának megfelelően jött létre.

Ahogy Európa más országaiban, úgy a magyar piacon is egyre nagyobb a vállalati ügyfélkörnek értékesített gépjárművek aránya, nem véletlen tehát, hogy a flottaértékesítés élénkítése stratégiai fontosságúvá vált. A Citroën kereskedői hálózatában kifejezetten ezzel a céllal létrejövő Business Centerek kiépítéséért, koordinálásáért az új igazgató felel, és első számú feladatai között szerepel a vállalati ügyfelek magas szintű kiszolgálását célzó kritériumrendszer felállítása is.

Tüttő László flottaértékesítési szempontból ideálisnak tartja a Citroën jelenlegi modellkínálatát, amely a C1, városi kisautótól egészen a négy tonna össztömegű Jumperig terjed, így a legkülönfélébb vállalkozások is megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb modellt. Külön erőssége a márkának, hogy nem egyszerűen közlekedési eszközt, de stílusos, egyedi megjelenést és környezetkímélő motorokat is kínál partnereinek. Az új igazgató szakmai céljai elérésében különösen fontos szerepet szán az aktív ügyfélkapcsolatok kialakításának és gondozásának.

Az új igazgató a Hyundai Holding Hungary Ltd. cégvezetői posztjáról érkezett a Citroën Hungáriához. Az elmúlt 20 év során az autós iparág minden szegmensével megismerkedett, közeli kapcsolatban állt a hazai és nemzetközi autópiac szereplőivel, a márkakereskedőktől, az importőrökön át egészen az autógyárakig.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!