Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Magyar és könnyebben kiejthető névre vált az online takinénis startup, a Helpy. Rapid és miniatűr közvélemény kutatás után a Rendi névre váltanak, így a magyar cég mögött magyarnak is hangzó brand áll.
Házibulizni nagyon jó, a buli maradványait eltüntetni már sokkal kevésbé, ráadásul jó előre gondoskodni kell a takarító személyzetről, ha nem akarunk magunk ganajozni. No, de kit hívjunk ilyenkor? Erre a piaci résre repült rá a Helpy online módon rendelhető takarítószolgáltatásával, amilyen nemcsak Magyarországon, de a régióban sincs, és Európa más részein is csak másfél éve működik. Úgy fest, nagyot fogtak, a hasonló német és ír cégeket már eurótízmilliókért adják-veszik. Egyetlen rendelést dobtak vissza, madárguánóval borított padlást nem takarítottak ki.
A Rocket Internet támogatását élvező startup rekordméretű terjeszkedésről számolt be. Az ételrendelő hálózat az elmúlt két hónapban további nyolc új országgal bővült. A Foodpanda/Hellofood online ételrendelő felület a Rocket Internet leggyorsabban növekvő vállalkozása.