Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Minden korábbinál nagyobb méretben, tisztán elektromos és benzines izmos hajtásláncokkal, valamint formabontó hatalmas körkijelzővel támad a teljesen új Mini Countryman, melyet Lisszabon környékén volt szerencsénk elsőként kipróbálni.
A 140 éves múltra visszatekintő és időnként Budapestre is begördülő Orient Expressz élethű kicsinyített modelljét a Legónak köszönhetően bárki könnyen megépítheti. Mi is így tettünk – vázoljuk, hogy mire lehet számítani a legújabb 18+-os Lego szettől.
A legolcsóbb használt i3-asok árának nagyjából feléért is kapható vadonatúj elektromos BMW, igaz csak 2 személyes és a teljesítménye is mindössze 5-15 lóerő. Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a vadonatúj BMW CE 02.
A legújabb Lexus olyan kényelemmel kecsegtet, melyet a sokkal drágább Maybachok és Rolls-Royce-ok is megirigyelhetnek. Kipróbáltuk a private jet élményt négy keréken gördülve biztosító vadonatúj Lexus LM-et.
Nagyobb a hasonló kategóriás BMW-knél és Mercedeseknél, igen merész a formaterve, luxus hangulatú az utastere és meglepően sokat megy el egy töltéssel. Kipróbáltuk a Kia legnagyobb elektromos autóját, a 6-7 személyes kivitelben kapható EV9-et.
Az Ocean sorozat harmadik modelljével, a BYD negyedik magyar piacos villanyautójával a Lisszabon környéki utakon ismerkedtünk meg. Jövünk az elforgatható gigantkijelzős és lokálisan zéróemissziós tágas családi SUV kapcsán szerzett első gyakorlati tapasztalatokkal.
Hazai utakon, téli körülmények mellett fogtuk vallatóra a Honda első európai plugin hibrid modelljét és második elektromos autóját. Teszten a nehezen megjegyezhető nevű új CR-V e:PHEV és e:Ny1.
Bal sarokban az 1000 kilométeres hatótávú, "ördögtől való" gázolajjal üzemelő vadonatúj 5-ös BMW, a jobb sarokban pedig a hasonló külsejű/belsejű elektromos testvérmodellje, a lokálisan zéró emissziós "szuperpíszí" i5.
3 henger alaphangon 6 millió forintért, avagy kipróbáltuk, hogy mit nyújt a pénzünkért cserébe az Opel hazánkban legnépszerűbb modellje, a relatíve széles rétegek számára elérhető Corsa felfrissített kivitele. Melyből rögtön kétféle változatot is meghajtottunk.
A Porsche elektromos versenyautója a Michelin gumikat, a McLaren aksi töltöttségét és a kezdő sofőr önbizalmát egyaránt kegyetlenül gyilkolja, de néhány kör után olyan élménycunamit generál, hogy azt pártállástól függetlenül még a Holdról is látni lehet.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Picit frissebb külsővel, finomított belsővel, magasabb alapfelszereltséggel, modernizált hajtásláncokkal és immár kézi váltó nélkül támad a Mercedes kompakt négyajtós kupéja, a faceliftes CLA.
Szemrevaló formaterv, kompakt kialakítás, minőségi utastér, 3 hengeres hibrid technika és messze nem szégyellős árak. Röviden és tömören ez a minden előzmény nélküli Lexus LBX, mely szerencsére sokkal több egy egyszerűen átbrandelt Toyota Yaris Cross-nál.
A brüsszeli Kenshiki Forumon ismerkedtünk meg a Toyota közeljövőt érintő zéróemissziós terveivel, melyben többek közt a hidrogén is fontos szerepet játszik.
A legnagyobb kínai autógyártók között jegyzett Chery nemcsak az Omoda, hanem a Jaecoo márkáját is el kívánja hozni Európába és többek közt Magyarországra is. A vállalat kínai központjában ismerkedtünk a Jaecoo új SUV-jaival, és egy prémiumkategóriás Exeedbe is beültünk.
Egy új kisautóval és egy új kompakt szabadidő-autóval jelentkezik a szép emlékű Mitsubishi, mely modellek valahonnan mintha ismerősek lennének. Vezettük az új Coltot és ASX-et.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a Tesla nagyobbik elektromos szedánjának új kínai riválisa, az Exlantix ES, és annak SUV testvérmodelljébe, az Exlantix ET-be is beültünk.
Egymásnak eresztettük az AMG GLE 53 4Matic+ Coupét és az EQE 350 4Matic SUV-ot, megnéztük, hogy hogyan viszonyul egymáshoz a sportos hangvételű 6 hengeres kupéterepjáró és a politikailag maximálisan korrekt tisztán elektromos szabadidő-autó.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.