Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Mi ez a bűz? Beleléptem volna valamibe? Jobb lábam a gázon, a bal talpam meg hiába próbálom nézegetni, nem látom vezetés közben az ülésből. Valaki irigységből belerondított a motortérbe? Esetleg egy rénszarvas, akit dühít, hogy a makettjeit pusztítják a legendás töréstesztekhez?
A seregélyesi Zichy-Hadik kastély udvarán láthatták először itthon az újságírók az új Twingót, a Grand Modust és a négykerék-kormányzású zászlóshajót, a Laguna GT-t. Meglepetésként egy francia rendszámú, Dél-Koreából elindult, 33 ezer kilométert már maga mögött tudó Koleos is felbukkant a bemutatón. A Nissan-alapú koreai Renault a Selyemút vonalán halad Párizs felé.
A jót könnyű megszokni, a legjobbról nehéz lemondani. A benzines izom-Mazda után kissé halványan muzsikált a dízel tömegmodell, de ha nem a vezetési élményre tesszük a hangsúlyt, akkor a végső számadásnál nehéz lenne a döntés. Mazda6: benzinest vagy dízelt vegyünk? A négy- vagy ötajtós kérdésre egyértelmű a válasz.
Kicsi és kedves, de ugyanakkor sportos és vagány a Chevrolet Aveo vadonatúj, háromajtós változata. A márka egyik legfontosabb modelljét szülőhelyéhez közel, a lengyelországi Wroclaw környékén próbáltuk ki.
Bemutatták a cégautópiacot átrendező Skoda Superbet. A cseh óriás már nem csupán a VW Passatnak jelenthet problémát, hanem még az Audi háza táján is okozhat szemrángást. Nagy, tetszetős, izgalmas - és nem drága.
Élmény volt az első találkozás a BMW új nagyágyújával. Az X6-os lenyűgöző látványa páratlan vezethetőséggel, dinamikával és menetbiztonsággal párosult. Extrém tulajdonságaival vezetéstechnikai pályán ismerkedhettünk meg.
Vegyünk egy jól bevált Golfot, emeljük meg, adjunk hozzá egy csipet Passat/Eos/hatos Golf dizájnt, Plusos praktikumot, intelligens összkerékhajtást. Venni fogják, mint a cukrot. Németországban máris sikersztori a Tiguan, nálunk még csak ébredezik a piac, a magas ár a gátja terjedésének.
Az i-sorozat második tagjaként nincs könnyű dolga az i10-nek a magyar piacon. A minik forgalma folyamatosan csökken, pedig az apróságok egyre okosabbak és ügyesebbek. Kipróbáltuk a legkisebb Hyundait.
A Mercedes-Benz Sprinter történetének 13 éve alatt kb. 1,5 millió transzporter gurult ki a gyárból. A 2006-ban debütáló új Sprinter variálhatóságának köszönhetően 1000 alapmodell-változat szerepel a kínálatban. A Mercedes-Benz Sprinter népszerűségét bizonyítja, hogy továbbra is őrzi a legnagyobb darabszámban értékesített Mercedes-Benz modell címét Magyarországon. Kipróbáltuk az egyik legnagyobbat.
Új utakra tévedt a Lexus, a tömény luxusról, a hibrid megoldásokról és a végtelen eleganciáról ismert japán márka. Vérbeli szupersportautót építettek a jól bevált, konzervatív IS lapjaira. Ördögi tulajdonságaival Tökölön ismerkedtünk meg. Ha a piac kedvezően fogadja, a jövőben az M, az AMG, az S, a Type-R rövidítések mellett az F szimbólummal is meg kell barátkoznunk.
Az Audi új sportkocsival jelenik meg a rajtvonalnál – az Audi TTS, a győri TT-sorozat csúcsmodellje nyáron érkezik a kereskedőkhöz, de már rendelhető 13,5 millió forintos alapáron. A 272 lovas összkerekes felnőtt a feladathoz, valódi élményautó.
Norvégiában, az oslói reptér szomszédságában a napokban mozog a föld, hullámzik a talaj és rengnek a gránitrétegek. 21 gigantikus Scania építési kamion áll glédában, hogy bizonyítsa a svéd márka termékei képesek a legmocskosabb, legnehezebb és legjövedelmezőbb munkák elvégzésére.
A kombidivat szerencsére nem megy a forma rovására. A korábbi unalmas csillagosok után a Mercedes előrukkolt a C-osztály puttonyos változatával. Az AMG sportcsomaggal felvértezett T-modell fehérben nagyon szép, 2,2-es dízellel jól is megy. A bibi csak az, hogy drága és sokat fogyaszt.
A Volkswagennél úgy gondolják az újdonság varázsa lehet az autóipar megmentője. Ezt a Tiguan hihetetlen sikerére alapozzák: a kis terepjáróra négy hónap alatt 100 ezer megrendelés érkezett. Az újdonság varázsa most egy új, négyajtós kupét lengi körbe: Bajorországban kipróbáltuk az új Passat CC-t.
Európának készült, európai motorral, mégis vérbeli Jeep a Patriot. Masszív hummeres tekintete tökéletesen passzol a hét hűtőlyukú Jeep-családba. Commander jelmezbe bújt Compass.
Ha lehet nagyot kívánni, akkor nekem sikerült. Pici autó helyett kifogtam a tutit, a legnagyobb Renault Mastert. A kezdeti félelmek hamar örömmé változtak, bebizonyosodott, nem kell félni a transzportertől.
Fekete eminenciás, fog- és kerékcsikorgató dízel szörnyeteg. A legnyomatékosabb Mercedes igazi csemege gazdagoknak. Mozdonyként húz, kényelmes és harapós.
Igazi vérátömlesztésként pezsdíti fel a piacot az ötödik generációs A4 Avant megjelenése. A limuzinból eddig 60 ezret értékesítettek, a kombiérzékeny Németországban ennek sokszorosát remélik eladni az Avantból. Ibizán vezettük az arányos szépséget.
A 308-as megőrizte a 307-es alapelveit, filozófiáját, ám tökéletesítette azokat. Értékeit tekintve sokkal szellősebb, fényesebb, csillogóbb az autó. A kép csak azért csalóka, mert a csúcsváltozatot tettük próbára. A legnagyobb dicséret a motor illeti, a kétliteres dízel halk, erős és takarékos.
Daimler, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Fuso, Canter. Ez nem valami feladvány, hanem az új, mostantól hazánkban is forgalmazott haszonjármű családfája. Az építőipar, a szállítmányozás, a kommunális üzletág, a tereprendezés új eszközzel gyarapodott. Kipróbáltuk.
Hiába ígért családi adóparadicsomot Orbán Viktor, és hiába hirdeti a Fidesz ezernyi jó hírét, a magyar választók 56 százaléka kormányváltást akar – derül ki egy friss közvéleménykutatásból.