Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Megérkezett a BMW X5 és a Mercedes GLE legújabb japán kihívója, a most először nemcsak turbós hibrid, hanem zöld rendszámos plugin hibrid verzióban is elérhető ötödik generációs Lexus RX, melyet kaliforniai utakon tettünk próbára.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
A designt szedános, sportkombis és szabadidő-autós vonások keveréke uralja, a hajtásban pedig éppúgy kiveszi a részét az ördögtől való benzin, mint a világmegváltó áram. Kipróbáltuk a "mindenből egy keveset" alapelvet követő zöld rendszámos Citroën C5 X-et.
Ha már unalmas a német szentháromság SUV felhozatala, a Bentley Bentaygát és a Rolls-Royce Cullinant pedig azért már picit túlzásnak találjuk, akkor pontosan nekünk készült az egyedi stílusával és jó néhány magyar fejlesztésével hódító teljesen új Range Rover.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
Sok jó ember kis helyen is elfér alapon vágtunk neki öten egy felnyitható sátortetős, relatíve kompakt Ford lakóautóval egy 1200 kilométeres utazásnak. Nem mindenkinek való az ilyen – egyébként sajnos nem olcsó – nyaralás, de az arra fogékonyak számára garantált az élménycunami.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
A bajor gyártó újdonsága azoknak készült, akik manapság fura módon egy egészen "autószerű" elektromos modellt szeretnének beállítani a garázsukba, és nem egy szimplán csak nagyon erős, felfújt gombóc néma SUV-ot.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.
Kétféle hosszúsággal, benzines és dízel hajtással, illetve a későbbiekben plugin hibridként is támad az új Ford Tourneo Connect, mely valahonnan nagyon ismerős lehet.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
A 100 százalékban elektromos verzió mellett a normál hibrid és a külsőleg tölthető hibrid Kia Niróba is bepattantunk. Jövünk minden információval többek közt a hajtással, az utastérrel és az árakkal kapcsolatban.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.