szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Újabb támadást indított a kormány a külföldi tulajdonú hipermarketek és diszkontok ellen. Az akciót rafinált kampány vezette fel.

A dolog úgy indult, hogy a kormányközeli Magyar Idők felmelegített egy két évvel ezelőtti Nébih-beszámolót arról, hogy az Európai Unió keleti felében silányabb termékeket árulnak az áruházak, mint nyugaton. A mosószer más illatú, az üdítő nem olyan ízű, a joghurtban kevesebb a gyümölcs. A jelentéssel sikerült is megalapozni a multiellenes hangulatot. Ráadásul a környező országokra is átterjedt, Brüsszelig is elért a tiltakozás hulláma. A józan hangok, józan érvek háttérbe szorultak. 

A HVG e heti számában arról olvashatnak, hogy a kormány az előkészítés után hogyan ment neki ismét a multiknak. Mik a kabinet érvei, mik az elképzelései, kikkel, mikor egyeztet az újabb multisarcról? Mi az akció célja és kik lesznek azok, akik végül kénytelenek lesznek megfizetni a támadás árát? No és persze kik a lehetséges nyertesek? Több lesz ettől a hús a magyar áruházban árult virsliben?  És mi lesz az árával? A válaszokat a kérdésekre megtalálja a HVG friss számában.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!