szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Röviden, megkésve és némi csúsztatással reagálta le a Telekom hétfő esti szolgáltatáskiesést, de a hiba oka azért kiderül a közlésből.

"Tegnap a késő esti órákban tapasztalt lassulást, illetve bizonytalanságot a mobilnet szolgáltatással kapcsolatban az egyik hálózati eszközünkben fellépett műszaki probléma okozta, amelyet a szállító bevonásával kivizsgáltunk és elhárítottunk, így a szolgáltatás röviddel éjfél után már ismét hibamentesen működött" – olvasható a Tekekom HU Facebook-oldalán.

A szolgáltató több, mint fél nappal a hibajelenség első tapasztalása után, kedden 11:16-kor tette közzé a rövid tájékoztatást, és ekkor kezdtek csak el válaszolni az előfizetős Facebookra írt észrevételeire is. Mindez kifejezetten szokatlan a Telekomtól, korábbi hasonló esetek idején szinte azonnal kommunikáltak.

A közösségi médiás tájékoztatásban lassulásról és bizonytalanságról írnak, miközben a telekomos Facebook-oldalra érkezett visszajelzések és a hvg.hu tapasztalatai szerint a szolgáltatás sokaknál órákon át teljesen használhatatlan volt. A szolgáltató szerint "a késő esti órákban" történt a hiba, míg a facebookos oldalukra már délután, 16:23-kor is érkezett ezzel kapcsolatos hibajelzés – amit azért nehezen lehet "késő esti óráknak" nevezni. Az viszont teljes mértékben igaz, hogy a mobilnet már problémamentesen használható.

Ha érdeklik a hasonló információk, lájkolja és figyelje a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!