Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Kívülről csak minimálisan változott a már jó ideje legnépszerűbb hazai új autó, de a lemezek alatt bőven akadnak új fejlesztések. Esztergom környékén fogtuk vallatóra az immár dízel nélküli új Vitarát.
Nyitható tetejű szupersportkocsi nem volt még olyan halk és nem fogyasztott még olyan keveset, mint a BMW i8 Roadster. A képet azonban árnyalja, hogy spórolni csak akkor tudunk vele, ha igen tehetősek vagyunk.
Kockákból és egyéb apró alkatrészekből építettük össze a 007-es ügynök egykori szolgálati autóját. A Lego nagyon odafigyelt az apró részletekre, de vajon a mi küldetésünk sikerrel járt?
A plasztikai sebészek ezúttal lényegében munka nélkül maradtak, a mérnökök viszont igen sokat dolgoztak azon, hogy a japánok zászlóshajó modellje sok évvel a bevezetése után is versenyképes választ adhasson a riválisoknak.
A kupészerű formavilággal házasított ötszemélyes kasztni ma már nemcsak a prémiumgyártók kiváltsága. Dél-Koreából érkezett versenyzőnk elérhető áron kínál stílusos formát, miközben a praktikum sem szenved sok csorbát.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Kupészerű formaterv, mégis elfér benne egy komplett család. Fölényesen erős motor, de tankoláskor mégsem szorul görcsbe a gyomor. Nyúzópróbán a szívnek és észnek egyaránt szóló új stuttgarti modell.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
Kisebb-nagyobb villanymotorokkal felvértezve, megerősödve és új technikával támad a csillagos márka legkelendőbb modellje, melyről kívülről alig látszik, hogy a lemezek alatt milyen sokat változott.
Vannak az életben nehéz pillanatok. Ilyen például, amikor egy BMW M3 E30 DTM versenyautóra kell nemet mondani. Kövezzenek meg minket, de inkább a cápázást választottuk.
A svéd recept ezúttal úgy szól, hogy vegyünk egy szép karosszériát, fújjuk fel egy picit a hátulját, adjunk hozzá egy kiváló futóművet és fűszerezzük meg a legfrissebb technológiai fejlesztésekkel. De vajon finomabb-e a végeredmény a húsgolyóknál?
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
Egy minden földi jóval telepakolt limuzin, amely azoknak készült, akik már halálosan unják a német szentháromságot. Nyúzópróbán a minden korábbinál nagyobbra nőtt Lexus LS.
Van az a tempó, ami még tükörsima aszfalton is félelmetes tud lenni, nemhogy öklömnyi kövekkel, méretes kátyúkkal és korrekt kis ugratókkal teletűzdelt úttalan utakon. Már-már földöntúli élményben volt részünk egy elképesztő versenyautóban.
Az apró, az arisztokrata és az erőművész. Akár ezt a címet is választhattuk volna ennek az 50-60 éves, illetve vadonatúj autós technikák szépségét párhuzamosan felvázoló írásunknak. Nyitjuk az ajtókat, foglaljanak helyet a három csodában.
0 kilométeresen kevés 40 éves autót lehet vásárolni, de ez a Lada ilyen. A nosztalgiafaktort azonnal bedurrantja a szovjet autógyártás legendás korszakát idéző Niva, amely a hétköznapokban annyira rossz autó, hogy az ellenségünknek sem kívánnánk. Hacsak nem a tajgán él.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.