Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Az „ötszáznyolcas” kombi divatos allroad változata az RXH. A franciáktól várható extravaganciával, vagyis olyan összkerékhajtással, amely a klasszikus értelemben nem is az. Dízelmotor hajtja az első kerekeket, egy elektromotor a hátsókat. Mechanikai kapcsolat nélkül, csak elektromosan összedrótozva.
Nagy feltűnést keltett, hogy még 2011-ben, az akkortájt debütált Kia Optima limuzin azon melegében elnyerte az egyik legrangosabb európai formatervezési versengés, a német Red Dot Design Award Best of Best (a legjobbak legjobbja) díját. Bár a mai autós világban a dizájn is kollektív alkotás, Kovács Miklós ezt az elismerést különösen magáénak érzi. A Kia autógyár dizájnmenedzsereként ő fogta össze az Optima karosszéria-tervezését, s mint állítja: a limo ma is a legfontosabb személyautó-forma, ha úgy tetszik az autógyártók dizájn-névjegye. Azóta a Kia és karosszériaszabásza már besöpört egy sor újabb elismerést, ami önmagában jelzi: ő is kulcsszerepet játszik a dizájn-centrikus dél-koreai autógyár világ minden tájáról verbuvált formatervezési csapatában.
Lassan húsz éve van a placcon a Toyota kisterepjárója. Az első széria korszakos volt: az első divatterepjáró. A kicsike - a hossza akkor 3,69 méter volt, ma egy Yaris is nagyobb – nagyon kedvelt volt. Mostanra a negyedik generációnál járunk.
A Renault a Pest megyei Telkibe vitte a Clio negyedik generációs kombijának bemutatóját. Pont az a divatos, mediterrán házas környék, amelyek garázsbejáróin kitűnően mutathat ez a friss forma. Az új csapotthátú Clióval és a kombival is, nem kizárt, hogy telibe találtak a franciák.
Nincs hitelezés, nincs miből megtakarítani, aki tehette kifizette vagy átütemezte ingatlanhitelét és most nem vágyik másra, mint fújni egyet. Akkor hogyan lehet ennek a rétegnek újra autót eladni? Erre a helyzetre találták ki a gyártók az úgynevezett „crisis car” vagy válságautónak hívott modelleket. A kínálat már-már valószerűtlenül bőséges. Skoda Rapid, Renault Fluence, Dacia Logan, Fiat Linea, Chevrolet Aveo, Citoren C-Elysée és itt a Peugeot 301 is.
Egyedi ötletek, formák és vitatható megoldások, ahogy egy francia autóhoz illik. Ezek jellemzik a Peugeot újdonságát. Nehéz örökség szórakoztatóan normális kisautót csinálni.
A Fluence a Renault kompakt középkategóriás limuzinja anno a Megane háromdobozos változataként érkezett és nem is maradt el a siker. A Fluence volt talán a legjobb alternatívája a Skodáknak vagy, akinek derogált egy Dacia. Mostantól a Citroen C-Elyseé és a Peugeot 301-el is szembe kell néznie.
A mai autós világban, amikor a négykerekűek életgörbéje egyre rövidül, igencsak ritka az évtizedeken át változatlan formájú modell. E kevesek egyike a Mercedes-Benz terepjáró sorozata, a G-osztály. Az immár 33 éves gelandewagen (terepjáró) – mint annyi más praktikus jószág – a hadiiparból került át a civil életbe.
Versengő osztály a luxus kompaktok világa. A válságban is kelendő csoport márkái – Mercedes, BMW, Volvo, Audi – mind nagyon spiccen lévő autót kínálnak. A négykarikások, modelljük időtlen stílusában bízva nem szabták át nagyon, inkább még tökéletesebbé reszelgették az új A3-ast.
Jól keveri a kártyát a Citroen. Bevezettek Magyarországon egy elég sikeres roncsautó programot és hoztak egy úgynevezett elfogadható-árú új modellt a C-Elysée-t. Kipróbáltuk.