Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

hvg.hu Autó

Seat Exeo teszt: Audi a Seattól Passat áron

A 2008-ig gyártott Audi A4-es feltámadt poraiból és spanyolos köntösben, Seat márkajelzés alatt kelleti magát a flottapiacon. Okos és költséghatékony döntés, főleg a válság éveiben. A Seat Exeo 1,6 literes benzinmotorral is vásárolható, de hamarosan kétliteres, 120 lovas dízel is érkezik. Nálunk a 143 lovas kétliteres dízel járt.

hvg.hu Autó

Honda Insight teszt: a tamagocsi bosszúja

High-tech környezet, diszkó fények a műszerfalon, egyszerű, kopogós műanyagok, puha és marasztaló ülések, hibrid hajtás, gazdag alapfelszereltség. Miben új a Honda Insight? Megtanít zölden vezetni, tamagocsiként áldoz fel minket az ökológia oltárán.

hvg.hu Autó

VW Phaeton teszt: fapados Bentley

Rövid, néhány napos teszten faggattuk a legnagyobb négyajtós Volkswagent. A drezdai születésű limuzin hosszított változatban sem aratott nagy sikert Németországon kívül. Vajon miért?

hvg.hu Autó

Evo: vezettük az új Fiat Puntót

A Fiat Punto nem csupán Olaszországban népautó, az idei hazai autóeladási statisztikákban a Grande Punto negyedik helyen áll a Swiftet, a Fiestát és a Corsát követően a kisautók rangsorában. Az olaszok szerint elérkezett a frissítés ideje, a lökhárítókat és a lámpákat átszabták, és új lett az autó belseje is.

hvg.hu Autó

Volvo S80 teszt: ezüst őrangyal

Két éve már teszteltük a Volvo nagy limuzinját, akkor a 185 lovas D5 dízelmotorral szerelt svéd nem nyerte el a tetszésünket hangos motorja miatt. Az új D5 20 lóerővel izmosabb, hangja szebben, ércesebben, férfiasabban szól, összkerékhajtását és intelligens életvédelmi megoldásait tapasztalva józan választás lehet a német versenytársakkal szemben.

hvg.hu Autó

BMW X1: vezettük a legújabb BMW-t

Újabb BMW színesíti decembertől a hazai utakat, az X1-es az X5-ös, X3-as és X6-os nyomvonalát követi, igaz, ezekkel ellentétben kapható sDrive, azaz hátsókerekes változatban is. A hazai bemutatón az xDrive összkerékhajtáson volt a lényeg, a vizes, csúszós, sáros, dinamikus kanyarokkal és autópályás sprintekkel tarkított teszt során kapott anyait-apait a rendszer. Még a legerőltetettebb menet során sem sikerült kiakasztani az xDrive-ot, a néha megtapasztalt enyhe alulkormányzottság kifejezetten örömöt csalt az arcunkra.

hvg.hu Autó

Nissan 370Z teszt: Porsche-verő japán

Bár van még egy gyártó, aki használja Zorró jelét, a Z hagyományát a Nissan teremtette meg. A Porsche 911 és a Chevrolet Corvette mellett a legrégebbi, ma is aktív sportautólegenda szimbóluma. A történet 1970-ben kezdődött a 240Z-vel. 1996 és 2003 között nagy csend volt, a sztorit a 350Z-vel kezdték újraírni. A 370Z a slusszpoén, kár, hogy a brutális GT-R beárnyékolja.

hvg.hu Autó

Saab 9-3X teszt: elegáns zugterepjáró

Izgalmas autóval állt elő a Saab – írhattuk volna tíz évvel ezelőtt. Az új 9-3X persze jó autó, csak sajnos nem előzte meg a korát: inkább a versenytársak hasonló modelljei után kullog pár évvel. Ettől még kéne.

hvg.hu Autó

Opel Astra teszt: a nagy leleplezés

Valahogy senki sem hökkent meg a nemzetközi bemutatón a 4,64 milliós alapáron. Oda se neki, ér ennyit az autó, sokat fejlődött: jól néz ki, biztonságos, praktikus, technikailag tökéletes, kényelmes, dinamikus. A listaár karcsúsodni fog, amint a szalonokba bekerül az autó, a német versenytársak hasonló áron mérik a kompaktjaikat, de aki esetleg az Astra Classicot cserélte volna le a J Astrára, alszik rá még egyet.

hvg.hu Autó

Skoda Yeti teszt: skodálatos

Az ötödik Skoda igazi csodabogár: izgalmas a külseje, parádés a technikája, kényelmes, gyors és vidám. Városi autó, de a könnyű tereptől sem riad vissza. Az ára riasztó, 160 lovas benzinmotorral a fogyasztása is.

hvg.hu Autó

Honda FCX teszt: a jövő elkezdődött

Nézzünk bátran a jövő szemébe: előbb-utóbb az olajlobbi is belátja, lehet pénzt csinálni az alternatív hajtású autókból. És akkor minden zöld lesz, mindenki zöldautót hajt majd, és biztos eljön a tartós béke is. Mi az első lépést megtettük: kipróbáltuk a jövő autóját. Egy álmot megér.

hvg.hu Autó

Renault Clio RS teszt: lóerőből nem árt meg a sok

Figyelemre és tiszteletre méltó a Renault Clio Renault Sport (RS) megjelenése, teljesítménye és az a nyom, amit az aszfalton, illetve a bámészkodók szívében hagy. A Clio RS igazi városi vagány, egy versenypályáról eltévedt streetfighter.

hvg.hu Autó

Audi Q7 teszt: túlélő dinoszaurusz

A dinók nem halnak ki – hirdeti az Audi Q7 3,0 TDI clean diesel. Az óriás Euro 6-os motorral kezdte meg második életciklusát, rácáfolva azokra a véleményekre, hogy ekkora állatra nincs szükség az utakon.

hvg.hu Autó

VW Polo teszt: a kisautók Golfja

Ahogy a kompakt kategóriában a viszonyítási egység a Volkswagen Golf, úgy a kisautók mezőnyében mindenkit a Polóhoz hasonlítanak. Az új Volkswagen Polo annyiban változtat ezen a gyakorlaton, hogy magasabbra emeli a mércét. Sajnos az árat is – így marad keresnivalójuk a konkurenseknek.

Biró Csongor Autó

A Pilisben vezettük a Skoda Yetit

A Kia Sportage, a Hyundai Tucson, a Nissan Qashqai és a Suzuki Grand Vitara mellé fészkeli be magát az autópiacon a Skoda Yeti, a cseh márka első igazi szabadidőautója. Terepen és városban, országúton és autópályán egyaránt kiemelkedő, az alsó-középkategóriájú limuzinoktól semmiben el nem maradó menettulajdonságai mellett praktikummal, gazdag alap- és extrafelszerelésekkel, valamint új motorokkal is csábítja vásárlóit. Alapára 4,6 millió forint.

Biró Csongor Autó

Mitsubishi Colt Ralliart teszt: 31 ezer forintért adják a lóerőt

Ráfért a felújítás a Mitsubishi Coltra, elődjének nem volt egyénisége. A redizájn azonban nem sikerült: az autó orra megkapta ugyan a jellegzetes vadászrepülős hűtőmaszkot, ám a kocsi fara és beltere kiveri a biztosítékot. A Ralliart felszereltség és az élvezetes vezetést ígérő izmos motor enyhít a bajokon. A Colt 1,5-ös turbómotorral vérpezsdítő örömautó. Kiváló ralialap.

Biró Csongor Autó

Insignia OPC: vezettük a legerősebb Opelt

A sikeres OPC (Opel Performance Center) program tízéves jubileumára élvonalbeli technikával látta el az Opel az Insigniát. 2,8-as V6-os turbó motorja (239 kW/325 LE, 435 Nm) a márka legnagyobb teljesítményű szériakocsijává teszi, amely alig hat másodperc alatt gyorsul százra. Ez az első OPC-modell, amelyben standard az adaptív összkerékhajtás és az elektronikus differenciálzár. A FlexRide csillapítást a különösen dinamikus vezetési stílushoz hangolták. A 2009-es Év Autójának OPC-változata mindhárom karosszériával – szedán, ötajtós és kombi – kapható 13,173 millió forinttól.

Biró Csongor Autó

Mercedes-Benz S-osztály teszt: nem meri megállítani a rendőr

Válság idején a legdrágább, de a legjobb tanfolyam menedzsertitánoknak a Mercedes-Benz S-osztály. Aki egyszer belekóstol, nincs az a bevételi terv, amelyet ne múlna felül. Mint agarak előtt a guminyúl, úgy húzza majd egyre feljebb a grafikont, csak prémiumnak kell beígérni. Pókerarc kell hozzá.

1
40 41 42 43 44
58
Nem takarít a MOHU Angyalföldön a lomtalanítás után

Nem takarít a MOHU Angyalföldön a lomtalanítás után

Csökkentek Budapesten az albérleti árak

Csökkentek Budapesten az albérleti árak

Török Gábor: Hatalmi átrendeződés zajlik a Fideszben

Török Gábor: Hatalmi átrendeződés zajlik a Fideszben

Az elhunyt Mécs Károly után Reviczky Gábor lesz a Dankó Rádió hangja

Az elhunyt Mécs Károly után Reviczky Gábor lesz a Dankó Rádió hangja

Csődöt jelentett Svédországban az európai akkumulátoripar nagy reménysége, a Northvolt

Csődöt jelentett Svédországban az európai akkumulátoripar nagy reménysége, a Northvolt

Teljes szja-mentesség a 30 év alatti anyáknak – mennyivel emelkedhet emiatt a családok jövedelme?

Teljes szja-mentesség a 30 év alatti anyáknak – mennyivel emelkedhet emiatt a családok jövedelme?

Érintett az iPhone és a Mac is – súlyos, támadások során kihasznált hibát javított az Apple

Érintett az iPhone és a Mac is – súlyos, támadások során kihasznált hibát javított az Apple

Áttörés jöhet a „csendes világjárvány” elleni küzdelemben

Áttörés jöhet a „csendes világjárvány” elleni küzdelemben

Legyőzte az embert a mesterséges intelligencia a szimulált légiharcban

Legyőzte az embert a mesterséges intelligencia a szimulált légiharcban

A címlapról ajánljuk