Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#autópályaépítés

hvg.hu Vállalkozás

Kirúgja a kormány a Közgépet

Néhány hónapja még minden a legnagyobb rendben volt az Abonytól Fegyvernekig ve­zető M4-es sztráda 29 kilométerének beruházásával, a 4 milliárd Ft/km átlagárat maga a kormány védte. Most meg úgy tűnik, gyorsan változó indokokkal felrúgják az egészet - írja a Népszabadság. Nem is légből kapott érvekkel, köztük azzal, hogy az új autópálya árában két nagy és több kisebb híd megépítésének költsége is benne van.

MTI Autó

2020 után építik csak tovább az M0-st

Az M0-s autóútnak a 10. számú főúttól az 1. számú főútig tartó továbbépítése csak a 2020-2027. közötti uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el – közölte a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. hétfőn az MTI-vel.

hvg.hu Gazdaság

Új autópálya-építési csúcs: 3,8 milliárd forint egyetlen kilométerért

Nagyot tévedett, aki eddig azt hitte, hogy Magyarországon drágán épülnek a sztrádák, mert egy most induló, nem egészen 29 km-es autópálya-szakasz építése mintegy 110 milliárd forintba kerül majd. A 2016-ig megépülő, Abony és Fegyvernek közötti szakaszt három építő jegyzi – köztük ott a Közgép, de a korábban épp a Fidesz által sokat szapult három nagy sztrádaépítő cég is. A miniszter szerint az ugyan felfelé húzhatta az árakat, hogy a projekthez az utolsó pillanatban hívják le az uniós támogatást, de Némethné szerint az M4-es projektjén nincs mit vizsgálni.

MTI Világ

Ponta: autópályák nélkül nem egységes Románia

Rossz lesz Romániának az 1918-as, úgynevezett nagy egyesüléstől számított százéves mérlege, ha a következő öt évben nem épülnek autópályák, és nem sikerül összekötni infrastrukturálisan az ország különböző régióit - mondta Victor Ponta román miniszterelnök pénteken.

hvg.hu Gazdaság

Ezért drága Erdélyben az autópáyaépítés

Az erdélyihez hasonló terepen máshol nem is építenek autópályát, mivel szinte teljesen alkalmatlan erre. Az alagút lenne a legjobb megoldás, de az még drágább. Az észak-, és dél-erdélyi autópályát is az autópályaépítéshez rettentő gyenge alapon kell megvalósítani.

MTI Autó

Kétszer hétsávos autópálya építenének Hollandiában

Kétszer hétsávosra akar bővíteni egy jelenleg csupán kétszer ötsávos autópálya-szakaszt az ügyvezető holland kormány közlekedési minisztere, amivel sokakat magára haragított, köztük Utrecht város elöljáróságát - jelentette szerdán a DutchNews.nl holland hírportál.

MTI Gazdaság

Egymásnak esett a NIF és a CIB Bank

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. bíróságon kényszerítené garanciavállalásai teljesítésére a CIB Bank Zrt.-t, a tét majdnem négymilliárd forint - számol be róla a Népszabadság.

1 2 3
„Egy nevezetes Churchill-idézet lehet Trump politikai sírfelirata, ha folytatja, amit Ukrajnával csinál”

„Egy nevezetes Churchill-idézet lehet Trump politikai sírfelirata, ha folytatja, amit Ukrajnával csinál”

Török Gábor: A magyar politika legnagyobb angolnája Orbán Viktor

Török Gábor: A magyar politika legnagyobb angolnája Orbán Viktor

És akkor Trump megmondta, Putyin mekkora szívességet tett Ukrajnának

És akkor Trump megmondta, Putyin mekkora szívességet tett Ukrajnának

Okosan kerüli el a vámháborús frontokat a BYD szegedi gyárának új kiszolgálója

Okosan kerüli el a vámháborús frontokat a BYD szegedi gyárának új kiszolgálója

A Fradi nem, de a Győr bejutott a női kézilabda-BL budapesti négyes döntőjébe

A Fradi nem, de a Győr bejutott a női kézilabda-BL budapesti négyes döntőjébe

A közös európai védelmen csattant össze a Tisza és a Fidesz

A közös európai védelmen csattant össze a Tisza és a Fidesz

Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?

Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?

Van egy nem is olyan kicsi gond a Windows frissítésével – megint

Van egy nem is olyan kicsi gond a Windows frissítésével – megint

Donald Trump Jr.: Magyarország olyan, mint a mennyország

Donald Trump Jr.: Magyarország olyan, mint a mennyország

A címlapról ajánljuk