Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"b8b57b91-c93d-4cd6-8b2f-5422baa8affe","c_author":"Csendes-Erdei Emese","category":"360","description":"Egy olyan alapítványnak adná oda a kormány – az egyelőre félretett törvénytervezet szerint – a feketelistára felkerülő civilektől elvont egyszázalékos adófelajánlásokat, amelynek létrejötte és működésének első négy hónapja sem volt problémamentes. Ez utóbbi azért is aggasztó, mert kulcsszerepet játszik sok ezer beteg terápiájában.","shortLead":"Egy olyan alapítványnak adná oda a kormány – az egyelőre félretett törvénytervezet szerint – a feketelistára felkerülő...","id":"20250606_hvg-egeszsegugy-batthyanystrattmann-alapitvany-1-szazalek-szuverenitasvedelmi-hivatal","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b8b57b91-c93d-4cd6-8b2f-5422baa8affe.jpg","index":0,"item":"2e99a2e4-1f6e-4df0-9687-3e78a1ea45a7","keywords":null,"link":"/360/20250606_hvg-egeszsegugy-batthyanystrattmann-alapitvany-1-szazalek-szuverenitasvedelmi-hivatal","timestamp":"2025. június. 06. 10:06","title":"Miért beteg a tb-támogatás nélküli drága gyógyszerek odaítéléséről döntő alapítvány?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ec5bb973-00f0-4b6b-9fb1-de5bba95a119","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Az utolsó útja a Boráros térről indult. ","shortLead":"Az utolsó útja a Boráros térről indult. ","id":"20250606_hegyi-zsolt-mav-csoport-hev-szerelveny-video","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ec5bb973-00f0-4b6b-9fb1-de5bba95a119.jpg","index":0,"item":"92a1939d-0854-49b3-be8e-0869c83c6b44","keywords":null,"link":"/itthon/20250606_hegyi-zsolt-mav-csoport-hev-szerelveny-video","timestamp":"2025. június. 06. 14:17","title":"Nyugdíjba vonult az első olyan HÉV-szerelvény, amely elérte a 60 éves kort – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"dacb4726-8c4f-4907-a40c-b6729fac25cf","c_author":"Keresztes Imre","category":"360","description":"Az érintetteknek sok tízmilliárd dollárnyi törlesztést kell megkezdeniük az idén. Az adósságcsapda remek lehetőséget jelent Peking számára, hogy növelje politikai befolyását a csődbe jutott államok felett.","shortLead":"Az érintetteknek sok tízmilliárd dollárnyi törlesztést kell megkezdeniük az idén. Az adósságcsapda remek lehetőséget...","id":"20250607_adel-tartozasa-kinanak-egy-ovezet-egy-ut-adossagcsapda-hitelezobol-behajto","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/dacb4726-8c4f-4907-a40c-b6729fac25cf.jpg","index":0,"item":"68d44700-3668-41a4-be7c-238d13841020","keywords":null,"link":"/360/20250607_adel-tartozasa-kinanak-egy-ovezet-egy-ut-adossagcsapda-hitelezobol-behajto","timestamp":"2025. június. 07. 15:30","title":"Behajtóként kell viselkednie Kínának, ha vissza akarja kapni pénzét a világ legszegényebb országaitól","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"968ad626-60e7-44d0-811f-e4f8b75ca32b","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A kínai állami fegyvergyártó cég, a China South Industries Group által kifejlesztett új coilgun sebességben túlszárnyalja a klasszikus lőfegyvereket, és azt is be lehet állítani rajta, hogy mekkora sérülést okozzon.","shortLead":"A kínai állami fegyvergyártó cég, a China South Industries Group által kifejlesztett új coilgun sebességben...","id":"20250606_kina-fegyver-coilgun-railgun-video","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/968ad626-60e7-44d0-811f-e4f8b75ca32b.jpg","index":0,"item":"4dc3fc67-a7cf-47bb-bd12-d993fce97e59","keywords":null,"link":"/tudomany/20250606_kina-fegyver-coilgun-railgun-video","timestamp":"2025. június. 06. 08:03","title":"3000 lövés percenként: megmutatták, mire képes az új kínai csodafegyver – videó","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"88608487-c367-4e71-b2e0-1cf07f724837","c_author":"HVG","category":"360","description":"Mozaikokból összeálló családregényeket, mélyrehatoló önélet- és korrajzokat, újrafelfedezett életműveket, felkavaró történelmi olvasmányokat kínálnak a június 12. és 15. közötti ünnepi könyvhétre megjelenő kötetek szerzői. A bőséges választékból a HVG ismét szubjektív válogatással szolgál. Sorozatunk első részében kilenc könyvet ajánlunk.","shortLead":"Mozaikokból összeálló családregényeket, mélyrehatoló önélet- és korrajzokat, újrafelfedezett életműveket, felkavaró...","id":"20250607_hvg-96-unnepi-konyhet-hvgmustra-1-resz","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/88608487-c367-4e71-b2e0-1cf07f724837.jpg","index":0,"item":"3eb03949-de90-4a78-8762-562b344bc408","keywords":null,"link":"/360/20250607_hvg-96-unnepi-konyhet-hvgmustra-1-resz","timestamp":"2025. június. 07. 18:00","title":"„Vörös tatárjárás” és „vörös farsang”, hamis hősök, tabutémák gyilkosa – könyvheti HVG-mustra, 1. rész","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"0b11178f-af42-4656-bc9d-0f3f7c10c2e6","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"Az ötvenes évek elejének a szintjén vannak. ","shortLead":"Az ötvenes évek elejének a szintjén vannak. ","id":"20250606_brit-autogyartas-70-eves-melypontra-zuhant","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/0b11178f-af42-4656-bc9d-0f3f7c10c2e6.jpg","index":0,"item":"a6135083-80e9-486b-85ee-0d83fad63ce3","keywords":null,"link":"/cegauto/20250606_brit-autogyartas-70-eves-melypontra-zuhant","timestamp":"2025. június. 06. 08:36","title":"Kezdi magát teljesen leírni a brit autógyártás, 70 éves mélypontra zuhant","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4255125b-c2d9-4594-bfb0-3d18f20ee40d","c_author":"hvg360","category":"360","description":"„Mindenki éljen úgy, ahogy szeretne, és ahogy tud” – mondta nemrég Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke, amikor kormányközeli emberek luxus életviteléről kérdezték. Az urizálás nem most kezdődött, egyedül méregdrága táskákból egy hosszú idővonalat lehet felrajzolni, amit a Duma Aktuál csapata, pontosabban Ceglédi Zoltán meg is tett. Árpád fejedelemig persze nem lehet visszamenni, csak Habony Árpádig, akinek sokszázezres Gucci-táskáját éppen a szociális megszorítások ellen tüntető aktivisták előtt lóbálta. Kész szerencse, hogy nem maradt a villamoson, ahogyan Orbán Ráhel mai árfolyamon számolva 19 milliós Hermès-táskája sem. Ez KAP-nél kiverte a biztosítékot, és a java csak ezután jött. ","shortLead":"„Mindenki éljen úgy, ahogy szeretne, és ahogy tud” – mondta nemrég Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke, amikor...","id":"20250607_duma-aktual-kormanyzati-luxizas-video","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4255125b-c2d9-4594-bfb0-3d18f20ee40d.jpg","index":0,"item":"c287501c-baef-4cb6-a0cb-51afca37c029","keywords":null,"link":"/360/20250607_duma-aktual-kormanyzati-luxizas-video","timestamp":"2025. június. 07. 19:30","title":"„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e9b3bfcd-42ba-4349-a838-07e12ae2a4ef","c_author":"HVG","category":"sport","description":"Lehet aláírni megy a Liverpoolhoz.","shortLead":"Lehet aláírni megy a Liverpoolhoz.","id":"20250607_Kerkez-privat-okokra-hivatkozva-elhagyta-a-valogatott-edzotaborat-nem-jatszik-a-kazahok-ellen-sem","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e9b3bfcd-42ba-4349-a838-07e12ae2a4ef.jpg","index":0,"item":"5717113f-3d54-4b79-9c28-0df254aeb5c1","keywords":null,"link":"/sport/20250607_Kerkez-privat-okokra-hivatkozva-elhagyta-a-valogatott-edzotaborat-nem-jatszik-a-kazahok-ellen-sem","timestamp":"2025. június. 07. 11:05","title":"Kerkez privát okokra hivatkozva elhagyta a válogatott edzőtáborát, nem játszik az azeriek ellen sem","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Ez a TT pillanatok alatt bebizonyítja, hogy nem egy divatos női kis sportkocsi, hanem egy kőkemény utcai versenyautó, aminél talán csak a kilőtt puskagolyó hasít jobban a levegőben. Nem mellesleg Győrben gyártják.
Az elképesztően agresszív külső érző szívet, pontosabban környezettudatos hibrid hajtásláncot rejt maga alatt. A Lexus legnépszerűbb modellje megújult, így hát kipróbáltuk, hogyan teljesít a gyakorlatban.
A Seat felfújta kisméretű autóját, az Ibizát, színes cukormázba mártotta, apró trükkökkel feldobta kívül-belül azt, ami eddig sem volt rossz: a német technikát. Mindezzel akár a Seat legnépszerűbb tagja lehet az Arona.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy a szakma krémje által idén legjobbnak ítélt autó milyen valójában, így hát beültünk egy XC40-be. Sokat elárul róla, hogy egy héttel később alig akartunk kiszállni belőle.
A kisméretű szabadidőautók közé dobta be új modelljét a BMW, oda, ahol a legfontosabb kritérium a megjelenés. Külsőségeit tekintve a BMW X2 hozza is az autódizájn elit színvonalát. Kérdés, mit tud még?
A régi BMW-k és az új Dacia Dusterek országa lettünk, nehéz pár kilométert is megtenni anélkül, hogy ne jönne szembe legalább egy, de inkább egy tucat ezekből. Tegyük hozzá: nincs ebben semmi meglepő. A bajor prémiumot egyszer az életben sokan meg akarták ízlelni, a Dacia meg minden szempontból józan választás. Most itt a Duster második generációja, amivel szerencsére nem akarták megváltani a világot.
A külsőt egyedire formáló tervezők merészsége a beltérre már elfogyott, ám a dél-koreai gyártó trendi újdonsága még így is könnyen bestseller lehet a maga kategóriájában. Kipróbáltuk a Hyundai Konát.
Lassan százféle szabadidő-autót lehet kapni nálunk is, ha minden változatot beleszámolunk. Ilyen elképesztő tolongásban új szereplőként érdemes lehet olyan értékek felé fordulni, melyeket mindenki ismer. Mit szólna például egy új Golfhoz, csak gólyalábon?
A Ford ikonikus sportkocsijának legújabb kiadása nem egy agysebész pontosságú Porsche, hanem sokkal inkább egy nehézsúlyú bokszoló. Nagyon erős, brutális a hangja, 10 fokozatú a váltója és még egy PlayStationt is beleépítettek.
A BMW népszerű kis elektromos autójának felvarrták a ráncait és ezzel egy időben egy feltuningolt új változatot is kiadtak belőle. Kipróbáltuk a néma aszfaltszaggatót, a BMW i3s-t.
Királyi legyen, de önálló karakter – ez volt eredetileg a Mercedes-Benz CLS koncepciója. A vezérelv pedig vélhetően a most megjelent harmadik generáció tervezésekor sem változott, inkább átalakult. Külsőre már nem annyira egyedi a hatalmas négyajtós, de a németek mégis csak összeraktak egy komplex, most már kicsit hibrid autót, amely egyre inkább magát vezeti. Kipróbáltuk.
Megnőtt és megkomolyodott a Volkswagen egykor "legkisebb gyereknek "szánt városi autója. Az új Polo nemcsak a riválisokra, hanem kicsit már a Golfra is kezd veszélyt jelenteni.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
Porsche 911-es legyen a talpán, amely állórajtos gyorsulásban megveri jelen tesztalanyunkat. Úgy, hogy közben ebben a Magyarországon gyártott szedánban akár egy komplett család is elfér.
Bár a közlekedés (közel)jövőjét nézve az elektromos autózás tűnik most nyerő szisztémának, érdemes nem megfeledkezni egy olyan környezetbarát és alapvetően olcsóbb technológiáról, mint a gázos autózás.
Skizofrén egy autó ez a svéd divatterepjáró. Ha kell, teljesen hangtalanul és kristálytisztán halad, ha pedig megtiporjuk a gázpedált, akkor beleprésel az ülésbe és nyakizmokat szaggat. És mindvégig elhiteti velünk, hogy éppen egy skandináv nappaliban ejtőzünk.
Ezzel a divatterepjáróval 2 év alatt lényegében kétszer megkerülték a Földet, mi pedig arra voltunk kíváncsiak, hogy ez idő alatt mennyire használódott el a technika. Teszten a Range Rover alaposan bejáratott kompakt prémium crossover modellje.
Vajon mit tudhat egy olyan kékvérű brit autó, amiért egy luxusház árát kérik el? Tényleg sokkal jobb, mint egy Audi, BMW vagy Mercedes? És mit lehet egy ilyen 2,5 tonnás szörnyeteggel kezdeni hóban? Vannak válaszaink.
Az amerikai Jeep sosem csinált unalmas autókat, de volt egy-két mellényúlásuk. A legelső Compass pont ilyen volt, fájt ránézni is. Most külsőre ráncba szedték, a tudásával pedig eddig sem volt gond. A kérdés mára csak az maradt, van-e helye a divatterepjárók közt egy ilyen konstrukciónak.
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?