Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#élelmiszeripar

hvg.hu Vállalkozás

Itt a Coca-Cola újabb nagy dobása

Tavaly a nevekkel, idén a zenével dobja meg nyári forgalmát a Coca-Cola, ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logó helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre

hvg.hu/ élelmiszer online Gasztro

"Most már megenném a műhúst is"

Mit bír még el a bolygónk? Van-e sárgaköves út a táplálkozásban? Egyáltalán, mit eszünk harminc év múlva? Ilyen s ehhez hasonló kérdéseket feszeget a most elkészült Globál menü cimű film, ami épp úgy lerántja a leplet a manipuláló multikról, mint a bio lobbiról.

hvg.hu Vállalkozás

Áttervezik Mr. McDonald's-ot

Új ruhát kap a McDonald's bohócfigurája, az ujjatklan kezeslábast mellényre és nadrágra váltja. Haja is konszolidáltabb lett, de a méretes bohóccipő marad.

hvg.hu Vállalkozás

A bonyolult menü agyonvágta a McDonald's-et

A McDonald's amerikai gyorsétteremlánc idei első negyedéves nyeresége 1,2 milliárd dollárra rúgott, ami kevesebb a tavalyinál is, és a várakozásoknál is. Egyesek szerint túl bonyolult a menü.

hvg.hu Vállalkozás

Veszélyben a világ legmenőbb csiliszósza

Kilencven napot kapott arra a dél-kaliforniai Irwindale-ben működő Sriracha-üzem, hogy a városka lakóit megszabadítsa a gyárból kiáramló “fűszeres szagoktól”, különben bezárja a városi tanács. Nem kis tétje van a szagháborúnak, a gyárat ugyanis két évvel ezelőtt 40 millió dollár befektetésével hozták létre.

MTI Vállalkozás

A Fidesz pálinka-ügyben köti az ebet a karóhoz

A Fidesz elkötelezett a magyar pálinka mellett, és a magyar vidékkel együtt bízik abban, hogy az Európai Bíróság április 10-én igazságos és életszerű ítéletet hoz, nem veszi el a magyaroktól a szabad pálinkafőzést

hvg.hu Vállalkozás

Így trükközik velünk az élelmiszeripar

Az élelmiszeripar szereplői több milliárd dollárt költenek marketingre azért, hogy azt higgyük, egészséges ételeket eszünk, ám igazából ez sokszor megkérdőjelezhető. A Business Insider-en most megjelent egy lista, ahol felsorolják, mire érdemes figyelni.

MTI Vállalkozás

Hibázott a Nestlé, elfeledkezett sok pénzes vásárlóról

Rossz piacstratégiát alkalmazott a Nestlé Indiában. A cég a kis jövedelemmel rendelkező emberek nagyobb tömegére koncentrált, de közben megfeledkezett az erősödő középosztályról – mondta a Nestlé ázsiai ágának vezetője, Nandu Nandkishore a Financial Times keddi számában.

MTI Gazdaság

Jó évet zárnak a tejesek

Kedvező évet zárt 2013-ban a magyar tejágazat, a tejtermékek piaca egész évben keresleti volt, ez pedig mind a termelők, mind a feldolgozók számára jövedelemtöbbletet eredményezett – mondta Lukács László, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács ügyvezető igazgatója az ágazat teljesítményét értékelve.

MTI Gazdaság

Csak túlélnek a sertéstenyésztők

A hazai sertéságazatnak mindössze 10-15 százaléka termel versenyképes körülmények között, ezért az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap (EMVA) forrásaiból decemberben megnyílt pályázati keret az élelmiszer-feldolgozók fejlesztése mellett tenyésztő és hizlaló telepek technológiai korszerűsítését is segíti majd – mondta a sertéságazati stratégia végrehajtásáért felelős miniszteri megbízott az MTI-nek.

hvg.hu Gazdaság

Diósgyőri csokimikulások sorakoznak Chilétől Finnországig

A Nestlé egyetlen, kizárólag csokoládéfigurákra specializálódott gyártóegységében – a diósgyőri gyárban – 2010 óta folyamatosan növekszik a gyártás volumene. Idén várhatóan 10 százalékkal több – összesen 66 millió – csokoládé figura készül a csokigyárban, mint 2012-ben. Övék a világpiac, Chilétől Finnországig a diósgyőri csokimikulások uralják az eladásokat.

hvg.hu Gazdaság

A nők mentik meg a hazai söripart?

Nőknek szóló sörreklámokkal, kisebb, de formatervezett üveges sörökkel jelentősen növelhetnék eladásaikat a hazai sörgyárak. A sörgyáraknak megérné nagyobb figyelmet szentelni a nőknek, hiszen 50 százalékuk vásárol és fogyaszt is sört rendszeresen, ám a férfiakkal ellentétben jellemző rájuk az impulzusvásárlás: többet és gyakrabban kísérleteznek a különböző termékekkel, 76 százalékuk 2-5 márkát is kipróbál évente, 18 százalékuk pedig ennél is többet.

1
10 11 12 13 14
21
Vaszily Miklós lett az MBH Bank felügyelőbizottságának elnöke

Vaszily Miklós lett az MBH Bank felügyelőbizottságának elnöke

Szabad Európa: Helytartókat ültethet a kormány az önkormányzatok nyakára

Szabad Európa: Helytartókat ültethet a kormány az önkormányzatok nyakára

Komoly bajban a Porsche, 4000 embert küldenek el, és további leépítés jöhet

Komoly bajban a Porsche, 4000 embert küldenek el, és további leépítés jöhet

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját

„Teljes abszurdum” a drogügyi Alaptörvény-módosítás: szigorításnak nem lehet nevezni, de megoszt és provokál

„Teljes abszurdum” a drogügyi Alaptörvény-módosítás: szigorításnak nem lehet nevezni, de megoszt és provokál

„Ne szaladjunk ennyire előre” – mondta Putyin szóvivője, amikor a tűzszüneti javaslatról kérdezték

„Ne szaladjunk ennyire előre” – mondta Putyin szóvivője, amikor a tűzszüneti javaslatról kérdezték

Íme a Toyota parányi új villanyautója

Íme a Toyota parányi új villanyautója

Nem engedik be a HVG stábját Orbán március 15-i beszédére

Nem engedik be a HVG stábját Orbán március 15-i beszédére

Slavoj Žižek: „Európának új szuperhatalommá kell válnia”

Slavoj Žižek: „Európának új szuperhatalommá kell válnia”

A címlapról ajánljuk