Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
Sokat kellett várnunk rá, de legalább megérte. Az első Lego építőelemekből összerakható Yamaha motorkerékpár nemcsak az építése, hanem az elkészültét követő szimpla bámulgatása révén is maradandó élményt biztosít.
A Hyundai 19-re lapott húzott, amikor a SUV-okat követelő piacon előrukkolt egy alacsony építésű és meghökkentő formatervű szedánnal. Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a szuperalacsony légellenállású Ioniq 6.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatban készülő vadonatúj 5-ös BMW, valamint a bajor gyártó valaha készült legerősebb villanyautóját is meghajtottuk.
Trendi külsővel, minőségi belsővel, akár elektromos hajtáslánccal és korrektnek tűnő árral veszi célkeresztbe hazánkat a kínai Chery Európának szánt első márkája, az Omoda. A gyártó wuhui központjában testközelből ismerkedtünk meg a 10 millió forint alatt nyitó Omoda 5-tel, amely még csak a kezdet.
Nem SUV, hanem régi vágású szedán, ráadásul nem is elektromos, hanem "ördögtől való" dízel. Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a csúcstechnológiával alaposan telepakolt, mégis konzervatív hangulatú vadonatúj E-Klasse.
Eddig leginkább csak a private jetekben és a hosszútávú repülőjáratok elsőosztályán lehetett hasonló kényeztetésben részünk, mint amilyen földöntúli luxussal a Lexus markáns dizájnú új dobozautója, az LM 350h kecsegtet.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Az O. J. Simpson révén elhíresült legendás amerikai terepjáró megérkezett Magyarországra – teszten az elképesztő terepképességű és akár házilagosan darabokra szedhető, biturbó V6 "szívű" vadonatúj Ford Bronco Badlands.
A kínai gyártó brit márkájának hiánypótló puttonyos villanyautójában elfér egy komplett család csomagokkal együtt, ráadásul az MG5 Electric hatótávjára és vezethetőségére sem lehet panasz. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
A Mazda CX-60 egy olyan prémium SUV, mellyel megközelíthető akár a lökettérfogathoz hasonló 3,3 literes fogyasztás. Kipróbáltuk a zöld rendszámos PHEV testvérmodellt szinte minden fronton verő 254 lóerős dízelverziót.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
Kipróbáltuk, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban egy 16 méter hosszú szupermodern elektromos kamion a maga hat akkumulátorával, három villanymotorjával és 2400 Nm-es hangtalan nyomatékával. Teszten a 135 millió forintos Volvo FH Electric.
Az új Ranger legjobban kihegyezett sportos terepverziója szinte igényli, követeli a kínzást, amit aztán röhögve bír, és a legjobb az egészben, hogy aszfalton szinte ugyanolyan kezesbárány, mint sárdagasztás vagy sziklamászás közben.
Szívet melengető formatervvel és izgalmas utastérrel kecsegtet az olasz gyártó vadonatúj SUV-ja, a Tonale, melynek egészen a második világháborúig visszapillantó ősét is körbejártuk.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
Vázoljuk, hogy körülbelül milyen egy adriai családi nyaralás, ha szupertrendi SUV helyett egy régivágású, mégis modern kombival vágunk neki, és ha egy a sátor és faház közötti kemping lakhelyen maxoljuk ki az ár/érték arányt.
Megérkezett a Honda második tisztán elektromos hajtású autója, a HR-V-re épülő és furcsa elnevezésű e:Ny1, mellyel a villanyautók Mekkájában, Norvégiában tettük meg az első kilométereket.
Testközelből ismerkedtünk meg a 0-ról 100-ra alig 3,6 másodperc alatt felpattanó Volvo EX30-cal és a szintén tisztán elektromos hajtású, 5 méternél is hosszabb Volvo EX90-nel.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.