Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Volkswagennél kijátszották a retró kártyát: a legújabb villanyautójuk stílusosan tekeri vissza az idő kerekét hét évtizeddel, miközben a lemezei alatt a legmodernebb technika rejtőzik. Mindenki utánafordul, de milyen autó a gyakorlatban az ID. Buzz?
Okos trükkökkel növeli a hatótávot az EQS SUV olcsóbb kistestvére, melyben már-már álmosító csendben és igen kényelmes utazásban lehet részünk. Teszten a legújabb német luxus villanyterepjáró, az EQE SUV.
A japán gyártó ismét szembe megy a konvenciókkal és akkor rukkol elő egy jókora dízelmotorral, amikor szinte minden riválisa teljes vállszélességgel az elektromos hajtás mellett áll ki. Teszten a keveset fogyasztó, remek orgánumú és nem is túl drága Mazda CX-60.
Hetekkel a hivatalos leleplezés előtt helyet foglalhattunk a német gyártó megújult nagy divatterepjárójában, jövünk az eddig kényszerűen titokban tartott információkkal és tapasztalatokkal.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a stuttgartiak 2,8 tonnás elektromos monstruma, melyből nem lesz szupersportos AMG verzió, viszont hamarosan érkezik a szuperluxus Maybach kivitel.
A sci-fi faktort alaposan kimaxolja és a Teslát is a sarokba állítja a Lexus RZ-ben elsőként elérhető szupermodern kormány, de a japán gyártó 100 százalékban elektromos újdonsága ezen túlmenően is számos érdekességgel szolgál.
5,75 millió forint – ennyibe kerül jelenleg a legolcsóbb Suzuki. Kipróbáltuk az Ignist, ami mellett a Swift sportosan izgalmas nekifutását és a Jimny kétszemélyes változatát is vallatóra fogtuk.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hétköznapi gyakorlatban a BMW legkisebb SUV-jának legerősebb dízelverziója, a 211 lovas X1 23d, melyről elöljáróban csak annyit, hogy akár 4 liternél is kevesebb gázolajjal is beéri 100 kilométeren.
A felrfrissített Corolla külseje minimálisan változott, a műszerfal azonban sokkal modernebb lett, miközben a hibrid hajtásláncokat nemcsak erősebbé, hanem kicsit takarékosabbá és egyben halkabbá is tették. A "japán Golf" újult erővel menetel tovább.
Megérkeztek hazánkba a kicsit négyajtós kupé, kicsit sportkombi és kicsit szabadidő-autó 408-as Peugeot első példányai. Nemcsak a hazai gyártású motorral szerelt vadonatúj modellel, hanem a francia gyártó közeljövőt illető terveivel is megismerkedtünk a hazai bemutatón.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Ahol nyáron komp jár a tengeren, ott a svédek a hosszú téli hónapokra normál közutakat alakítanak ki a jégen. Szögesgumis kalandjaink a Toyota RAV4 vadonatúj GR Sport verziójával, mellyel a történelmi látványosságok mellett a Facebook hatalmas szerverparkjához is elautóztunk.
Sokkal kevésbé terhelik a környezetet, mint a dízelbuszok, és az elektromos társaiktól eltérően szupergyorsan feltölthetők és könnyűek az üzemanyag-cellás buszok, amelyek közül egy high-tech portugál-japán példányt, a Toyota-Caetano H2.City Goldot próbáltuk ki Pakson.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban közel 90 tesztautót vezettünk hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Városban és autópályán is kipróbáltuk az immár halk elektromos suhanásra is képes új hibrid S-Crosst. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal és a fogyasztási eredményekkel.
Ezek a földi-, légi- és vízi járművek nem egyszerűen csak olyanok, mint a legendás filmekben használtak, hanem konkrétan az eredeti példányok – Los Angelesben jártunk.
Nem túl nagy, nem túl nehéz, nem túlmotorizált. Átgondolt koncepciójú, széles tömegeknek szánt elektromos autónak tűnik a teljesen megújult Kia Niro, de vajon hogyan teljesít a gyakorlatban? Jövünk a válaszokkal!
Aszfalton és terepen is alaposan kipróbáltuk a VW népszerű pickupjának második generációját, mely nagyobbra nőve, jobb terepes képességekkel, modern technikával és többek közt V6-os szívvel száll harcba a riválisaival. Jövünk a Fokváros környékén szerzett személyes tapasztalatokkal.
1,8 literes átlagfogyasztással és 52 kilométeres e-hatótávval kecsegtet a patinás brit húrokat megpendítő kínai gyártó első Magyarországon kapható zöld rendszámos modellje, a középkategóriás szabadidő-autók piacán versengő MG EHS. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.