Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Idén sem volt időnk unatkozni: az elmúlt tizenkét hónapban több mint 100 tesztautót hajtottunk meg hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Vázoljuk, hogy milyen földöntúli luxussal kényeztet a Mercedes közel 2,8 tonnás luxus monstruma, az 557 lóerős lágyhibrid hajtású Maybach GLS 600 4Matic.
Összeeresztettük egymással a nemrégiben alaposan felfrissített S-Crosst a megújulás előtt álló Vitarával, és megnéztük, hogy körülbelül hasonló áron mit kínál a közelmúltban ráncfelvarrt Duster.
A technika mindhárom esetben ugyanaz, azonban a körítés annyira eltérő, hogy laikusként akár teljesen önálló modellnek is tekinthető a Q4 e-tron, az Enyaq iV, illetve az ID.4. Melyik miben jobb, miben gyengébb? Jövünk a részletekkel!
Hatalmas méret, rekordalacsony légellenállás, gigantikus akkumulátor, letaglózó gyorsulás és földöntúli luxus. Ezt tudja az S-osztály méretkategóriájában támadó EQS villanyautó, melynek alaposan megkéri az árát a Mercedes.
A korábbinál sokkal vállalhatóbb külsővel, frissített műszerfallal, jól ismert lágyhibrid hajtással és félig-meddig elhagyott SX4 jelzéssel támad a japán gyártó Magyarországon készülő legújabb modellje. Zsámbékon vezettük az új S-Cross-t.
Meghajtottuk az új dél-koreai elektromos autót, amely karakteres formaterve, hatalmas utastere és remek hatékonysága révén pofátlan mennyiségű borsot tör a riválisai orra alá.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
A T7-es Multivan teljesen levetkőzte elődei haszonjárműves mivoltát, minden korábbinál áramvonalasabb és pratkikusabb lett, plugin hibrid hajtásának köszönhetően pedig akár 50 kilométert is képes megtenni tisztán elektromosan.
A már-már fullasztó SUV uralom idején a Ford tesz még egy kísérletet méretes egyterűjének népszerűbbé tetéle érdekében: kompakt hibrid hajtásláncot szerelt a Galaxyba, ami a beltér méretét nem, csak a károsanyag-kibocsátást csökkenti.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
Sportosan kupésra hangolt formaterv, meglepően tágas és praktikus utastér, hatékony hibrid hajtáslánc: körülbelül így hangzik a Honda legújabb szabadidő-autójának sikerreceptje. Kipróbáltuk a harmadik generációs HR-V-t.
Hamisítatlan GT életérzést keresünk és nem lenne baj, ha a technika nem feltétlenül nyakalná az üzemanyagot? Akkor jó helyen járunk, a 4-es BMW remekül vegyíti egymással a remek vezetési élményt és a hatékony működést, akár nyitott tető mellett is.
Az egyik nem engedi rányitni az ajtót a hátulról érkező bringásokra, a másik pedig sci-fi hangulatú digitális visszapillantó megoldással sokkol. Meghajtottuk a Toyota prémiummárkájának új divatterepjáróját és szedánját.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
A bajor gyártó müncheni fejlesztési központjában szimulátor fronton szinte csak úgy repkednek a sokszoros 4K felbontások, a több tíz tonnás tömegek és a megawattos teljesítmények.
Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban a külső design és az utastér tekintetében egyaránt jelentős vérfrissítésen átesett német szabadidő-autó zöld rendszámos változata.
A hibrid Suzukik az utóbbi időkben teljesen elárasztották a piacot: kétféle lágyhibrid, egy normál hibrid és egy tölthető hibrid hajtáslánc található a japán gyártó kínálatában. Megnéztük milyen a gyakorlatban az álruhás Toyotának tekinthető csúcsmodell és a kistestvére.
A Stellantis megújult oroszlán emblémás francia márkája a "tartalomhoz a forma" vezérelv jegyében készítette el új kompakt modelljét, mely design, minőség és technika fronton minden korábbinál magasabbra helyezi a lécet.