Megszűnik a Netflix legolcsóbb csomagja
Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.
Fontos döntés elé állítja sok felhasználóját a Netflix: akik eddig a legalacsonyabb árú csomagot használták, vagy áttérnek a reklámos változatra, vagy fizetnek többet a reklámmentességért.
Egyedi megközelítéssel igyekezne javítani a hirdetések megítélésén a világ elsőszámú streamingszolgáltatója: az unalmas, ismétlődő formátumot úgy alakítanák át, hogy azok inkább hasonlítsanak összefüggő sorozatepizódokra.
Beismerten előfizetőket (így bevételt) veszített a Netflix, így a régi, jól bevált recepthez nyúlt: beveti a hirdetéseket. Azért nem eszik annyira forrón a kását, ugyanis még az ilyen előfizetésnél is lesznek kivételezett filmek, sorozatok.
A Netflix egy funkció elvételével ösztönözné a felhasználókat, hogy drágább, reklámmentes előfizetésre váltsanak.
Miközben gyülekeznek a sötét felhők a Netflix feletti égbolton, vetélytársánál, a Disney+-nál napsugarasabb a kép, a szolgáltató azonban mégsem elégedett, olyannyira nem, hogy hirdetések bevezetésén gondolkozik.
A Netflix üzleti stratégiája sikeresnek mondható: elfogadható összeg fejében mentesül a felhasználó a reklámoktól. Azonban vannak, akik szerint hosszú távon nem lesz követhető ez a modell.
Úgy volt, hogy minden vízügyes dolgozó kap bruttó 350 ezer forint év végi prémiumot.
Egy 300 millió forintos ingatlanhoz is hozzájutott a milliárdos.
Napjainkban valamilyen stresszhatás folyamatosan ér minket, a kérdés az, hogy van-e hatékony megküzdési stratégiánk.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.