Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Biró Csongor Autó

Hyundai i40 cw teszt: a minőségnek ára van

Öt év garancia, öt év segélyszolgálat és öt éven át ingyenes éves átvizsgálás. Megbízhatósági, törésbiztonsági díjak. Szép forma, gazdag felszereltség, takarékos motor, praktikus csomagtartó, kényelmes vezetés. Teszteltük a tízmilliós Hyundai kombit.

Biró Csongor Autó

Teszt: BMW is lehet cégautó

Prémium autóknál megszoktuk, hogy a durván magas alapár nem tartalmaz szinte semmilyen felszereltséget. Fapados BMW-t találni lehetetlen, nekünk sikerült egy alapfelszereltséghez közeli példányt tesztelnünk. Az ötajtós 1-es BMW ebben a konfigurációban igazi cégautó, piros színben pedig csinos üzletasszonyokat öltöztet.

Biró Csongor Autó

Vezettük az új Hyundai i30-at

A 2007-ben bevezetett i30 nem volt képes tartani a lépést a körülötte rendre megújuló kompakt versenytársakkal, így törvényszerű volt, hogy idén megújul. Be kell vallanom, a ráncfelvarrásnál jóval komolyabb változás történt, az új i30 egy teljesen új modell, bár továbbra is Európában készül, európai vásárlóknak célozva. Rüsselsheimban tervezték, a cseh Nosovicében gyártják.

Biró Csongor Autó

Kipróbáltuk az új Honda Civicet

Magyarország autós szempontból még nem Közép-Európa, a Honda a nálunk is kínálja a csak Észtországban, Finnországban, Lengyelországban, Lettországban, Litvániában, Oroszországban, Romániában, Törökországban és Ukrajnában árult négyajtós Civicet. Kipróbáltuk a City nagy testvérét, amely az ötajtóssal ellentétben nem Angliában, hanem Törökországban készül.

Biró Csongor Autó

BMW 6 teszt: kupékirály

Lehet lassan, finoman és biztonságosan közlekedni egy nagy BMW-vel. Ehhez kell egy háromliteres biturbó motor 313 lóerővel, hátsókerék-meghajtás, nyolcfokozatú automatikus sportváltó kormány mögött megbújó kapcsolókkal és baromi nagy havazás. Mindenből a legjobbat és a legtöbbet kaptam: a kocsiból és a télből is.

Biró Csongor Autó

Seat Ibiza teszt: a DSG íze

Kisautóból van dögivel. A versenytársaktól nehezen különböztetik meg magukat a gyártók, a Seatra még régen ráaggatták a sportos, emocionális jelzőket. És mit szóljon mindehhez az Ibiza? Bárhogy méregetjük, sem nem sportos, sem nem izgalmas a kocsi - bár más baja nincs. Az importőr ezt a helyzetet csinos felszereltséggel kívánja megoldani: sportosságot és emóciókat kínál felárért.

Mihályi Péter Autó

Vezettük a Volkswagen CC-t

Elhagyjuk az Anthony Noghes-kanyart, a célegyenes végén befordulunk a Saint Devote-nál, majd a Beau Rivage meredek emelkedője és a Massenet után a Kaszinó-téren találjuk magunkat. Ez nem egy Forma-1-es tudósítás a Monacói Nagydíjról, ez egy Volkswagen-menetpróba, a felfrissített Passat CC-é, amely már nem is Passat, csak szimplán CC, s a hercegséghez hasonlóan sportos is, elegáns is.

Biró Csongor Autó

Mini Roadster teszt: kétszemélyes gokart

A Mini hatodik modellje egy dologban különbözik a kabriótól, de abban nagyon: pont fele annyi ülést kínál. Amúgy sem volt leányálom egy Mini kabrió hátsó ülésén utazni, főleg, ha fent volt a tető. A roadster kétüléses, szélvédőjének dőlésszöge 13 fokkal meredekebb, valamint 2 centivel alacsonyabban is ül az úton, mint a kabrió. Kipróbáltuk 184 lóerős motorral és kézi váltóval.

Biró Csongor Autó

Teszteltük a hibrid ötös BMW-t

A konkurensek nyomására kihozta hibrid ötösét a BMW, amely nem okozott csalódást. Minden, ami jó egy BMW-ben benne van, erős, mint egy benzines és majdnem olyan keveset fogyaszt, mint egy dízel. Hasonló teljesítményt nyújt mint az 535i, vagy az 535d, de azoknál jóval drágábban. A hibriddel azonban hangtalanul furikázhatunk a mélygarázsban, technikája kifogástalan, technológiáját a jövő szülte, a vezetési élmény pedig megfizethetetlen.

Biró Csongor Autó

Audi Q3 teszt: életmentő összkerékhajtás

Kupészerű formája ellenére az Audi Q3 egyértelműen a Q-család tagja: robusztus, agresszív és nagyon feltűnő. Megbámulják, a tekintetekben a csodálat és az értetlenség vegyesen megjelenik. Az emberek hozzászoktak az Audihoz, de a megszokottól eltérő formát, látványt kicsit nehezen fogadják be. Sokan a tesztautó színétől is sokkot kaptak, én sem emiatt szerettem meg a Q3-ast. Riasztó fényezése azt jelzi, hogy veszélyes méregzsák, dögös kis bestia, amellyel nem illik packázni.

Biró Csongor Autó

Porsche 911 teszt: nem sikerült 302-vel menni

Harci dobok ütik mögöttem a tam-tamot. Dübörög a világegyetem. Halálraítéltek nyugalmával szorítom a kormányt, gépiesen követem az utasításokat. A gép kilő, énem szétesik, hexán molekulákkal egyesül, elégek. Porsche-tudatú hívőként születek újjá, kasztrált félistenként keresem ezentúl az autózás egyszer már megtapasztalt örök igazságát.

Biró Csongor Autó

Mazda 3 teszt: felejtős a dízel

A Mazda cselesen újította meg legnépszerűbb autóját. Végrehajtotta a kötelező, láthatatlan faceliftet, amivel fenntartja az érdeklődést a hármas iránt, ám nem hozza kellemetlen helyzetbe azokat, akik az elmúlt években a korábbi arccal vitték haza kedvencüket. Az újdonság varázsa elillan, a forma és a tartalom lényegében változatlan. A Mazda 3-ast nem lehet elrontani - gondoltuk, amíg ki nem próbáltuk az 1,6-os dízelmotorral.

Biró Csongor Autó

VW Transporter teszt: nem tudja elkapni a traffipax

1300 vidám kilométert töltöttem a Volkswagen Transporter kombi volánjánál, vezettem padlógázzal autópályán, kínlódtam 1600 méter magasan 30 centis hóban és árokszélre húzódva vártam az autómentőt az 51-esen.

Biró Csongor Autó

Lancia Delta teszt: felminősítés

Finom, puha, szép varrású üléseivel vett le a lábamról a Lancia Delta, egy autónál pedig nem ez a legfontosabb. A szépség viszonylagos, a báj mulandó, örök értékeiről nem győzött meg - egy marad a sok között. Az üléseit azonban elfogadnám. Turbós motorja szépen morog, megfontoltan gyorsul, de megkéri az árát, a benzines Delta drága és sokat fogyaszt.

Biró Csongor Autó

Volvo XC70 teszt: elrugaszkodás

Ha egy picit elrugaszkodunk a magyar valóságtól és bevesszük, amit a kormány propaganda gépezete belénk sulykol nemzeti hírcsatornáin, akkor mi tényleg jól élünk. Jobban, mint négy éve, sőt a lehető legjobban. Ahogy a Volvo XC70 is jobb, mint négy éve. Pedig alig változott.

Biró Csongor Autó

Alfa Romeo Giulietta QV teszt: Juliska vadul szereti

A zöld hullám ellenére vannak még izmos autók, még akkor is, ha a társadalom túlszabályozott öncenzúrája rossz fénybe veti őket és rajongóikat. De álljunk ki bátran a jogainkért, lobbantsuk lángra akár a Parlament őrbódéit is, ha a legvégsőbb, legelemibb jogunkat korlátoznák: a száguldás és a lóerők szeretetét. Vagyis, ha elvennénk tőlünk Juliskát, a négylevelűt.

Biró Csongor Autó

Jeep Grand Cherokee teszt: heavy metal mindörökké!

Álmodni sem tudnék férfiasabb autót a Jeep Grand Cherokee-nél. Brutális az arca, megrázóak a méretei, kormánya egy hajó dísze is lehetne, csúcsfelszereltsége pazar. Combos ára ellenére bátran ajánlom nehéz terepre.

Biró Csongor Autó

Fiat Freemont teszt: családi fészek

Nagy, látványos és a hasznos autó a Fiat Freemont, az olaszok legújabb amerikai szerzeménye. Méreteit mérsékelt ár teszi még vonzóbbá.

Biró Csongor Autó

Exkluzív teszt: Lancia Thema, a gyorsnaszád

Az 5066 milliméter hosszú, 1488 milliméter magas, 1902 milliméter széles, 3052 milliméter tengelytávú (nagyobb, mint egy Audi A8-asé) Lancia Thema az amerikai nemzet ajándéka az olasznak. Vagy fordítva: az olasz ipar könyöradománya a hanyatló amerikai gazdaságnak. Akárhogy is méregetjük, a Thema az egyik legizgalmasabb autó a hazai autópiacon, az egyik legszebb, és a luxusautók mezőnyében a legolcsóbb.

Biró Csongor Autó

Ford Focus teszt: mindent tud

A Ford Focusban olyan technológiákkal ismerkedhetünk meg, amelyek eddig nagyobb osztályok kiváltságai voltak: koccanásgátló, parkoló robot, sávelhagyásra figyelmeztető, sávtartó, táblafelismerő, automatikus távfényszóró, fáradtságra figyelmeztető rendszer, és távtartó sebességtartó automatika. Kipróbáltuk mindegyiket – áldozatok nem voltak, csak egy légből épített hóembert gázoltunk el parkolás közben.

1
28 29 30 31 32
58
Orbán Pozsonyba látogatott, a szlovák sajtó szerint áttörés jöhet a bősi vízerőmű ügyében

Orbán Pozsonyba látogatott, a szlovák sajtó szerint áttörés jöhet a bősi vízerőmű ügyében

Nagy nevek zsűriznek idén Cannes-ban

Nagy nevek zsűriznek idén Cannes-ban

Mark Carney: Kanada soha nem lesz az 51. amerikai állam

Mark Carney: Kanada soha nem lesz az 51. amerikai állam

Közeleg az első villany-Ferrari, de előtte még itt van két új hibrid szörnyeteg

Közeleg az első villany-Ferrari, de előtte még itt van két új hibrid szörnyeteg

Medve elől menekülve fulladt tóba egy 18 éves lány Hargita megyében

Medve elől menekülve fulladt tóba egy 18 éves lány Hargita megyében

Két bíboros egészségi okokból nem vesz részt a konklávén

Két bíboros egészségi okokból nem vesz részt a konklávén

„A történelemkönyvekbe úgy fog bevonulni, mint a mai kor legnagyobb hibája” – Pedro Almodóvar nekiment Donald Trumpnak

„A történelemkönyvekbe úgy fog bevonulni, mint a mai kor legnagyobb hibája” – Pedro Almodóvar nekiment Donald Trumpnak

Egyik 100-zal a zebránál, a másik gumikerék nélkül az M3-ason – videón két életveszélyes autós

Egyik 100-zal a zebránál, a másik gumikerék nélkül az M3-ason – videón két életveszélyes autós

A GVH szerint a türk országok nagyon érdeklődnek a magyar Árfigyelő iránt

A GVH szerint a türk országok nagyon érdeklődnek a magyar Árfigyelő iránt

A címlapról ajánljuk