Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Polgárpukkasztó zöld rendszámos hatalmas SUV helyett egy aranyos városi törpével rúgja be a villanyautó-piac ajtaját a Honda. A hátul hajtó kocsi műszerfalát kijelzőkkel tapétázták ki és már nincs is hagyományos visszapillantó tükre.
Kipróbáltuk a Volvo XC60 lágyhibrid dízeljét, illetve a 400+ lóerős plugin hibrid benzines változatot, melyet a Polestar munkatársai hangoltak minden korábbinál sportosabbra.
Ezzel a mintegy 60 kilométeres e-hatótávú plugin hibriddel évente sok százezer forintot is spórolhatunk csak a tankoláson. Vázoljuk, hogy milyen a gyakorlatban a jelenlegi legerősebb és egyben legzöldebb Opel, a Grandland X Hybrid4.
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
Idén közel nyolcvan autót teszteltünk itthon, vagy próbáltunk ki nemzetközi rendezvényeken. Ebből a népes felhozatalból válogattuk most ki a legemlékezetesebbeket.
Ugyanabban a műfajban két egymástól homlokegyenest eltérő produkciót ad elő a két delikvensünk. Az egyik egyedibb és pörgősebb, a másik kényelmesebb és olcsóbb – jövünk a részletekkel.
Digitalizáció és hibridesítés. A wolfsburgiak ezen két csapásvonal mentén újították meg Európa legnépszerűbb autóját, melybe annyi újdonság került, hogy még felsorolni is nehéz őket.
Végre egy praktikus autó, ami elrugaszkodik egy picit a mára mind unalmasabb divatterepjáró-univerzumból. Az 508 SW nemcsak szemrevaló, hanem egy a hétköznapokban is nagyon szerethető családi járgány.
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
Nagymértékben francia technikára épül az új Corsa, amiről ennek ellenére azt sulykolják, hogy nagyon német és nagyon Opel. Ennél azonban fontosabb, hogy elképesztően könnyű és igen jó vezetni.
Kipróbáltuk, hogy mennyivel lett erősebb a japán gyártó új kompakt divatterepjárója, amely végre infotainment fronton is sokat fejlődött, de zöld rendszámot továbbra sem kaphat.
A PSA konszern szemrevaló kisautójának új generációja mostantól hazánkban is elérhető, az alaposabb teszt előtt egy gyors próbát tettünk a tisztán elektromos változatban is elérhető típussal.
A brit márkának még sosem volt olyan erős és gyors modellje, mint ez a 6 ajtós kialakítású, különleges autó. Nem más ez, mint egy családi kocsinak álcázott, kőkemény utcai sportgép.
Kipróbáltuk minden idők legnagyobb motorral szerelt és legdrágább BMW-jét, amely mellett nehéz érveket felsorakoztatni. Emiatt halálra is van ítélve, mi azonban utoljára még érezni akartuk, hogy hogyan muzsikál a tucatnyi henger.
Nincs nehéz akkumulátor és nagy villanymotor. Nincs zöld rendszámos polgárpukkasztás. Nincs turbó és gázolajos füstölés sem. Van viszont egy a végletekig optimalizált benzinmotor, ami olyan keveset fogyaszt, mintha gázolajjal működne. A Mazda ismét külön utakon jár.
Kipróbáltuk, mire képes a Toyota luxusmárkájának legfrissebb, 313 lóerős hibrid divatterepjárója. Ami akár 7 személyes, államilag támogatott változatban is kapható.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
A nyugdíjasok 70 százaléka inkább választaná az általános 5 százalékos élelmiszeráfát, mint a részükre a kormány által beígért teljes áfa-visszatérítést a zöldség és gyümölcs vásárlása után.
Hogyan változtathatunk az életmódunkon anélkül, hogy néhány hét alatt feladnánk? Miért káros, ha végletekben gondolkozunk? Belefér a kiegyensúlyozott táplálkozásba a sütemény?