Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
A kilencedik generációnál tart a japán márka kompakt családi autója, amely most egy nagyon eltalált kis dízelmotorral gazdagodott. Az európai dízelfölényből és a cégautók 1.6-os méretig tartó kedvezőbb adóbesorolásából is vétek volt eddig kimaradnia a Hondának.
Kétféle új autóból lehet a nyugati autópályákon autózva feltűnően sokat látni trélereken, amint viszik a kereskedésekbe. Az egyik a Dacia Duster, a másik a Mercedes-Benz CLA. Hogy ez utóbbit nálunk is gyártják külön öröm, de a sikerhez persze ez kevés lenne.
Hét évig kellett rá várni, hogy a Toyota ismét képviseltesse magát a kompakt kombik mezőnyében. Vajon az Auris kombi beváltja a hozzáfűzött reményeket?
A Mercedes kétségtelenül a legmenőbb fazonú autókat szállítja manapság. A klasszikus E-osztály sikeréhez azért kevés lenne csak a feltűnő külső, itt már a belbecs számít igazán. Hozzá is tettek olyan vezetési kényelmet, amelynek nincs párja jelenleg. Kipróbáltuk az E250-t.
Fazoníroztak a bajor prémium márka ötös sorozatának modelljein. A magyar piac számára is legfontosabb sorozatban minden családtag kapott valami extrát. A limuzin és a kombi egy új belépőszintű motort, a GT pedig egy új csinos feneket.
Sok évnyi latinos, kísérletező autóépítés után a Seatnál most inkább a kiszámíthatóság a cél. Az új Seat Toledo négy év után tért vissza, párhuzamos dimenzióban a Skoda Rapiddal.
A Nissan-Renault elsőként sütötte el a kompakt crossover poént a Nissan Juke formájában, ami annyira bejött, hogy átfogalmazva még egyszer megteszik. Itt a Renault Captur.
A jelenlegi cégautós viszonyok közt, amikor az operatív lízing dívik, amelynek áfája visszaigényelhető, a banki kamatok pedig padlót fogtak, elvileg kocsit kéne vennie minden cégnek. A helyzet drámaiságát mutatja, hogy még így sem pörög a piac: amikor a visszaigényelt áfa, a szervizköltség áfa felének levonása után szinte „bagóért” használhatnák a cégek az új autókat.
Egyszerre érkezett meg hozzánk a 208 GTi, a városi betyárkodó autó és a felfrissített sportkupé a RCZ. A tököli vezetéstechnikai centrumban tartott modell-bemutatón kipróbálhatták mindkettőt az újságírók, mielőtt élményautózást tartott nekik ifj. Tóth János.
Legalább 15 márka tapos a többcélú, alsó középkategóriás egyterűek tavaly 2700 darabos eladásra zsugorodott magyar piacán. Ebbe a konkurensektől zsúfolt sávba hajt most be a megújított Kia Carens.
Vajon lehet-e hibát találni a BMW 7-es sorozatához tartozó, lazán 40 millió forintért vesztegetett, 750d jelű, összkerékhajtású dízeljében? A kifinomult ízlésű autós ínyencek bizonyára ezúttal is tudnak kukacoskodni, ám annyi bizonyos: a közel két méter széles, 5 méter hosszú bajor prémiumbatár az autóipar egyik csúcsterméke – minden, ami autós szem-szájnak ingere, az nagyjából benne van.
Hét óra, tizenhat Porschéval. Ez az, amiért bármilyen újságírót igazán lehet gyűlölni. Nem is vár kegyelmet. Porsche World Roadshow-ra kaptunk meghívás a Hungaroringre.
Amikor a Seat bejelentette, hogy sportos, háromajtós változatot készít a Leonból, szinte mindenki letudta annyival, hogy két ajtóval kevesebb lesz és kész. A spanyolok azonban rácáfoltak az előzetes véleményekre, s erről a hvg.hu is meggyőződhetett a Barcelona környékén tartott menetpróbán.
Apa kétszáznál halkan rámordul a gyerekekre, miközben jobb kézzel hátranyújtja a gumicukros zacskót, amiből ő is elcsent egy szemet. Majd előre pillant és lazán ellép egy 315 lóerős Porsche Boxster S mellett.