Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új változat tűnt fel a színen a Xiaomi második négykerekű modelljéből, a SUV-piacon versengő YU7-ből, melybe 5 perc alatt 200 kilométernyi hatótáv tölthető.
Már az Opelnek is van terepjáró kombija, a Country Tourer az alaposan frissített Insignián alapul. Csekély hasmagassága ellenére terepen is jól vizsgázott, aszfalton pedig kényelmesebb, mint a korábbi Insigniák.
A legkisebb japán gyártó az aktuális trendekkel szembe menve megalkotta a kompakt mezőny egyik legkívánatosabb modelljét, melynek 2.0 literes szívó benzines motorja teljesítményben és fogyasztásban is felveszi a versenyt a turbós versenytársakkal.
Közel másfél évtizednyi szünet után készített kombi változatot a Civicből a Honda: megérte, a Tourer ugyanis küllemre jóval merészebb és tetszetősebb a többi piaci riválisnál, csomagterének mérete pedig lefőzi az eddigi uralkodóét, a Skoda Octaviáét is. Megnéztük, kipróbáltuk.
A Spaceback a cseh gyártó első, alsó-középkategóriás csapotthátú ötajtós modellje. Nagyjából pont olyan, amiért mifelénk kedvelni szokták a Skodákat. Plusz visszatért egy eltűnni látszó pozitívum is, jó ára van.
Átrajzolták kicsit a bajor prémium márka legvitatottabb modelljét tovább erősítve előnyeit és tompítva a vele szembeni ellenérzéseket. Azért még mindig nem való akárkinek.
Először került a Seat Leon kínálatába igazán családi változat. Alacsonyabb árral, sportosabb külsővel kívánják elérni azokat, akiknek a Volkswagen-konszernen belül a Golf Variant drága, a Skoda Octavia kombi pedig nem elég karakteres.
Megcsinálták a japán márkánál a trendeknek legjobban megfelelő városi terepest. Az ilyen járművekbe ma már nem kell nagy motor és összkerékhajtás, inkább keveset fogyasszanak, és férjenek be a kedvező céges adósávba is.
Az Audi felsőkategóriás limuzinja jelentős megújuláson ment keresztül, melynek részeként mátrix LED-es fényszórókat, hőkamerát és erősebb, de takarékosabb motorpalettát kapott. Kipróbáltuk mire képes az sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Megtörné a német prémium dominanciát a japánok új középkategóriás limuzinja. Az Infiniti Q50 high-tech, sportos és ambiciózus. Kérdés elég-e mindez a sok-sok évtized alatt megalapozott hagyományok megingatásához?
Vajon meglepő lenne, ha az eddig inkább csak a nagymotorokat favorizáló BMW kisebb kétkerekűekkel is kirukkolna a közeljövőben? Márpedig az „urban mobility” fejleményei ebbe az irányba tolják el a kétkerekűek iránti keresletet, s ezelől a BMW sem térhet ki – hangzott el a motorkerékpár-gyártásuk 90-ik évét ünneplő bajor prémiummárka müncheni rendezvényén.
A bajorok luxusterepjárója minden téren fejlődött az elődjéhez képest, még ha ez kívülről nem is látszik rajta. Innsbruck környékén fogtuk vallatóra a legideálisabb és a legerősebb dízelmotorral szerelve.
Jól néz ki, meglepően gyors, ízléses a luxusa és még terepen sem fog cserbenhagyni. Van, akinek mindenből a jó jut. Nyolc év alatt több mint 415 ezer példányban kelt el a Range Rover Sport, a márka pénzcsináló modellje, amelyből most itt az új változat.
A fenntarthatóság a legdivatosabb kifejezés manapság a luxusiparban is. Eladható szlogen a szabályozóknak és eladható vele a termék az öntudatos pénzes vevőknek.
Bármennyire nem divatos kontinensük mostanság az autógyárak körében, vannak olyan szegmensek, amelyekben nem lehet alibizni. Ilyen a kompakt autóké. A VW Golf, a Ford Focus mellé a franciák most odatették a Peugeot 308-at.
Immáron nálunk is kapható a Nissan Note második generációja, amely vonzóbb külsővel, tágas utastérrel és kedvező árral akár családi autóként is megállja a helyét, anyunak pedig tökéletes választás lehet a ráncfelvarrott Micra. Mindkét típust vezettük a hazai menetpróbán.
Kettős értelemben is igaz; kétpercenként eladnak egyet és, ha kiállunk a világ fejlettebb felén valamelyik város utcasarkára, két percen belül feltűnik egy.
Az európai átlagcsaládoknak vélhetően nagyon szimpatikus, progresszív külsejű autóra sikeredett a C4 Picasso. Pont annyi benne a „francia fütűr”, hogy még mindig egy nagyon normális autó legyen.
Uralkodói fölénnyel tekinthet a mai autókra a Mercedes felsőkategóriás kocsija. Ha a beépített technológiai finomságokat, a komfortot és a biztonságot vesszük, akkor nincs párja.