Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Testközelből ismerkedtünk meg a legfrissebb elektromos 2008-assal, plugin hibrid 508-assal és a lágyhibrid 3008-assal, valamint 5008-assal – teszten a Peugeot megújult kínálata.
Valahonnan a távolból finoman dorombol a 6 literes 12 hengeres, fejünket puha párna, hátunkat és vádlinkat masszázs kényezteti, finoman terjeng a fedélzeti parfüm illata, az ezüst poharakban behűtött Dom Perignon gyöngyözik. A csúcs Maybach S-osztály átértelmezi a luxusutazás fogalmát.
Az Astra elektromos változata nem veri nagy dobra zéróemissziós mivoltát, helyette relatíve alacsony tömeggel és hatékony technikával veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját. Kipróbáltuk a kombiként is érkező villanymotoros modellt.
Semmi máshoz nem hasonlítható ékalakú karosszériával, minden korábbinál jelentősen erősebb plugin hibrid hajtással és valódi vezetési élménnyel kecsegtet az ötödik generációs Toyota Prius, melyet a Hamburg környéki utakon fogtunk vallatóra.
Megérkezett a japán gyártó HR-V és CR-V közé pozicionált, mindenféle előzmény nélküli újdonsága, a megemelt Civicnek is betudható hibrid ZR-V, melyet a Barcelona környéki utakon volt szerencsénk alaposan kipróbálni.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
Látványos formatervvel, prémium minőséggel és luxus szolgáltatásokkal támad a Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 szedán, de vajon mire elegendő mindez a hosszú múltra visszatekintő német riválisok ellenében?
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel, cserébe viszont turbóval és nagyobb teljesítménnyel szolgáló RX 500h, mely igazi tekintetmágnes rozébarna fényezéssel érkezett meg hozzánk.
A fennállásának 75. évfordulóját ünneplő brit márka a Lego segítségével állít markánsan stílusos emléket a rekordhosszú ideig gyártott jó öreg Defendernek. Több mint 2300 darabból építettük össze az ikonikus terepjáró élethű modelljét, amit aztán nem féltünk alaposan összeporolni.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
3 ezer méter magas hegyek, végtelenül kanyargózó szerpentinek, megannyi vár és kastély, hógolyózás májusban, nyulakkal teli kemping és egy 7 méternél bőven hosszabb lakóautó. Az izgalmasan német-olasz Dél-Tirolban kirándultunk.
A se íze, se bűze hibridek és ólomnehéz villany SUV-ok által uralt világunkban szinte csodaszámba megy, hogy még létezik 5 hengeres turbós Audi motorral szerelt Cupra. Teszten az igen ritka és sajnos méregdrága Formentor VZ5.
Megnéztük, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Toyota és a Subaru szerelemgyermekének tekinthető két vadonatúj elektromos autó, a bZ4X és a tőle csak minimálisan eltérő Solterra.
A villám logós német gyártó feltámasztotta a sokakban kellemes emlékeket ébresztő legendás típusjelzést. Megérkezett az aktuális Astra legsportosabb verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid GSe.
A Cayenne S nagyobb és erősebb motorral támad, a zöld rendszámos hibridnek pedig nemcsak a teljesítménye, az elektromos hatótávja is nőtt. Testközelből ismerkedtünk meg a bestseller sportterepjáró megújult változataival.
Testközelből ismerkedtünk meg az első olyan Mercedes-Maybach modellel, melyben már nincs belső égésű motor. A Mercedes-Maybach EQS 680 SUV minden korábbinál csendesebb utastérrel, és már-már földöntúli luxussal kényeztet.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.