Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"897e1103-368d-4787-bd41-2ac47f166c9e","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Nem is egy sci-fi, és nem is egy horrorfilm egyik jelenete, hogy fogat tesznek a páciens szemébe, hanem egy különleges szemsebészeti eljárás, amelyről még az orvosok sem tudnak mindig. Ausztráliában már több ilyen sikeres műtétet is elvégeztek, Kanadában pedig most kerül sor rá először.","shortLead":"Nem is egy sci-fi, és nem is egy horrorfilm egyik jelenete, hogy fogat tesznek a páciens szemébe, hanem egy különleges...","id":"20250508_fog-a-szemben-mutet-latas-visszanyerese-vaksag","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/897e1103-368d-4787-bd41-2ac47f166c9e.jpg","index":0,"item":"a8c6ac89-bb49-4b3c-8704-f3556a063fbd","keywords":null,"link":"/tudomany/20250508_fog-a-szemben-mutet-latas-visszanyerese-vaksag","timestamp":"2025. május. 08. 08:03","title":"Kockázatos műtét, de az eredmény magáért beszél: saját fogát teszik a beteg szemébe, hogy visszanyerje a látását","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7dd1fe90-6966-4e53-a389-77db836fad3f","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"A Magyar Kutatási Hálózat játékelméleti kutatócsoportjának kutatói már az előző konklávé folyamán tesztelték a modelljüket, akkor az abszolút esélytelennek tartott Ferencet a harmadik legesélyesebbnek hozták ki.","shortLead":"A Magyar Kutatási Hálózat játékelméleti kutatócsoportjának kutatói már az előző konklávé folyamán tesztelték...","id":"20250508_Egy-cseh-szarmazasu-kanadai-jezsuita-lehet-a-kovetkezo-papa-egy-jatekelmeleti-modell-szerint","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7dd1fe90-6966-4e53-a389-77db836fad3f.jpg","index":0,"item":"164f9b0f-2423-43e9-be82-ac0e978cd2ff","keywords":null,"link":"/elet/20250508_Egy-cseh-szarmazasu-kanadai-jezsuita-lehet-a-kovetkezo-papa-egy-jatekelmeleti-modell-szerint","timestamp":"2025. május. 08. 10:38","title":"Egy cseh származású kanadai jezsuita lehet a következő pápa egy játékelméleti modell szerint","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"04a8acb5-fe1b-4926-9845-d94729b365e4","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"A kormánypárti napilap Von Der Leyent lényegében azért támadja, amit a honvédelmi miniszterünknek is fel lehetne róni. ","shortLead":"A kormánypárti napilap Von Der Leyent lényegében azért támadja, amit a honvédelmi miniszterünknek is fel lehetne róni. ","id":"20250508_Magyar-Nemzet-Honvedelmi-miniszter-Magyar-Peter-haboru-beke","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/04a8acb5-fe1b-4926-9845-d94729b365e4.jpg","index":0,"item":"f824ff19-f902-485f-b0c5-c86ddb7a8195","keywords":null,"link":"/elet/20250508_Magyar-Nemzet-Honvedelmi-miniszter-Magyar-Peter-haboru-beke","timestamp":"2025. május. 08. 11:36","title":"A Magyar Nemzet csütörtöki címlapja kiváló időzítéssel száll bele a háborúpártiságba","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"1c4e3cd1-a4f7-4db5-af6e-7f4c2bb9b3af","c_author":"HVG","category":"cegauto","description":"A Volvo szerint a tolatókamera problémája az összes modelljét érinti.","shortLead":"A Volvo szerint a tolatókamera problémája az összes modelljét érinti.","id":"20250508_400-ezer-autot-hiv-vissza-Volvo","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/1c4e3cd1-a4f7-4db5-af6e-7f4c2bb9b3af.jpg","index":0,"item":"d17b8367-4c51-4252-8af8-86995d7ee6ec","keywords":null,"link":"/cegauto/20250508_400-ezer-autot-hiv-vissza-Volvo","timestamp":"2025. május. 08. 08:18","title":"Vakon tolathatnak a Volvók, visszahívnak több mint 400 ezer autót","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"14b364c9-d31f-4dcc-a8d9-b00dbd7e0bb9","c_author":"hvg.hu","category":"kultura","description":"A jövő januárban leköszönő színigazgató szerint Magyar Péter sikerében nagy szerepet játszik a társadalom Orbán-fóbiája.","shortLead":"A jövő januárban leköszönő színigazgató szerint Magyar Péter sikerében nagy szerepet játszik a társadalom Orbán-fóbiája.","id":"20250509_mate-gabor-nagy-ervin-politika-tisza-part-katona-jozsef-szinhaz","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/14b364c9-d31f-4dcc-a8d9-b00dbd7e0bb9.jpg","index":0,"item":"8cbed0a8-19a8-4c7a-97d5-29f763c35e82","keywords":null,"link":"/kultura/20250509_mate-gabor-nagy-ervin-politika-tisza-part-katona-jozsef-szinhaz","timestamp":"2025. május. 09. 15:11","title":"Máté Gábor szerint Nagy Ervint a jobbítás szándéka vezette a Tisza Párthoz, de sajnálja, hogy politikai szerepet vállalt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"38362479-f23c-4fdc-bc8c-491fbf43b0a1","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"A negatív környezet miatt elmaradnak a fejlesztések és a beruházások, sőt az sem kizárható, hogy a termelő vállalatok tömegesen kezdik elhagyni Magyarországot.","shortLead":"A negatív környezet miatt elmaradnak a fejlesztések és a beruházások, sőt az sem kizárható, hogy a termelő vállalatok...","id":"20250508_Elemzok-magyar-ipar","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/38362479-f23c-4fdc-bc8c-491fbf43b0a1.jpg","index":0,"item":"21271e27-6af0-4252-9f84-466d48071445","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250508_Elemzok-magyar-ipar","timestamp":"2025. május. 08. 11:14","title":"Elemzők szerint a magyar ipar még el sem érte a gödör alját","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d351c549-81a5-4449-b61b-25ab26011f0a","c_author":"HVG","category":"kkv","description":"A Mattel nem hajlandó az Egyesült Államokba vinni a gyártást, mert még vámokkal együtt is jobban megéri neki külföldön gyártani.","shortLead":"A Mattel nem hajlandó az Egyesült Államokba vinni a gyártást, mert még vámokkal együtt is jobban megéri neki külföldön...","id":"20250509_donald-trump-mattel-vam-fenyegetes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d351c549-81a5-4449-b61b-25ab26011f0a.jpg","index":0,"item":"2f73947e-b818-44b3-a50d-74b55482062a","keywords":null,"link":"/kkv/20250509_donald-trump-mattel-vam-fenyegetes","timestamp":"2025. május. 09. 05:47","title":"Trump százszázalékos vámmal fenyegette meg a Barbie babák gyártóját","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"07204bf6-95a8-4a96-b26b-147978100ed2","c_author":"Riba István","category":"itthon","description":"Még jobban rávilágít a kormányzati propaganda ellentmondásosságára, ha felidézzük, milyen politikai és kommunikációs térben beszélt a kiszivárogott hangfelvétel szerint a honvédelmi miniszter arról, hogy „átállnak a háború felé vezető út nulladik fázisára.”","shortLead":"Még jobban rávilágít a kormányzati propaganda ellentmondásosságára, ha felidézzük, milyen politikai és kommunikációs...","id":"20250508_mar-keszult-a-haboruellenes-kampanyra-a-COF-amikor-Szalay-Bobrovniczky-Kristof-szakitott-a-bekementalitassal-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/07204bf6-95a8-4a96-b26b-147978100ed2.jpg","index":0,"item":"1cb2d877-f5e4-4671-a8cc-a4f979d39482","keywords":null,"link":"/itthon/20250508_mar-keszult-a-haboruellenes-kampanyra-a-COF-amikor-Szalay-Bobrovniczky-Kristof-szakitott-a-bekementalitassal-ebx","timestamp":"2025. május. 08. 19:29","title":"Már javában készült az ellenzéket háborúpártizó kampányra a CÖF, amikor Szalay-Bobrovniczky Kristóf szakított a békementalitással","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Felforgatná a reklámszakmát egy stratégia ügynökség, ahol teljesen új nézőpontból közelítenek a területhez. Szakmai vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére alapozzák a reklámkampányokat, informatikai cégektől vették át termékfejlesztési módszertanukat, és nem elégednek meg a "jó" teljesítménnyel.
Mindannyian használjuk, de vajon azt is értjük, hogyan működik? Mi alapján jeleníti meg cége Facebook oldalának kedvelői számára posztjait? Jobb, ha tisztában van a közösségi média működésével, hogy a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.
Fontos egy szabályrendszer kialakítása a közösségi média használathoz, hogy megelőzhesse a hitelrontást, amelyet egy nem kívánt tartalom szabadíthat cégére.
A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.
A közösségi oldalak nemcsak, hogy nem veszítettek népszerűségükből, de gombamód szaporodnak, és egyre több embert tudhatnak követőik között. Ha lépést akar tartani vásárlóival jobb, ha megfogadja ezt a néhány tippet.
Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.
Az új digitális technológiák robbanásszerű növekedése nem csak a lehetőségeket, de a választás nehézségeit is magukkal hozzák. Nem véletlen, hogy a kereskedők – az újítások mellett – végül mindig visszatérnek a jól bevált hírlevél használatához, ami most erősebb, mint valaha.
Rengeteg módszer áll rendelkezésére blogforgalmának növelésére. Néhány technika mégis egyszerűbb és sikeresebb, mint gondolná. Mutatjuk, hogyan tehet szert több megosztásra.
Évekkel ezelőtt a Facebookot csak néhány innovatív vállalat használta reklámozási célokra, ma már a legtöbb cég jelen van rajta, azonban a fiatalok egyre inkább egy másik közösségi média oldalt nyitnak meg, amikor kezükbe kerül okostelefonjuk.
Közösségimédia-oldalak között válogatni olyan, mintha az embert egyszerre több házibuliba hívták volna meg, ugyanarra az időpontra. Itt a zene jobb, ott a társaság, a harmadikban meg jók a csajok/pasik. Egy vállalkozás esetében az a szerencse, hogy nem kell választani, akár egyszerre több házibuliban is lehetünk az éjszaka császárai, de azért nem mindegy, hogy hol és miért költjük el a pénzünk.
Gondolta volna, ha YouTube csatornájára tölti fel cége videóit, akár több százezres összeg ütheti markát? Hogyan lehetséges ez, kiknek sikerült már és mennyit keresnek vele?
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.
A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.
Biztos hallott már garantált tippeket, hogyan kerülhet a keresők találati listájának élére, illetve trükkökről, amik állítólag biztos forgalmat generálnak. Ezekkel csak az a baj, hogy ha rövid távon be is válnak, hosszú távon biztosítják, hogy belefusson egy-egy Google büntetésbe. Mutatjuk, mit érdemes tudnia a SEO-ról, hogy ne így legyen.
Sokan félreértelmezik a SEO – vagy más néven keresőoptimalizálás - lényegét. A kulcs nem a Google algoritmusának kijátszása, hanem a felhasználók elégedettsége.
A főoldal után jellemzően a "Rólunk" oldal a leglátogatottabb, ahol a cégek általában a termékük, szolgáltatásuk bemutatására koncentrálnak, figyelmen kívül hagyva azt a tényt, hogy az embereket az érdekli, kik állnak a cég mögött, mi mozgatja őket. Ha ez az oldal nem kelt bizalmat, sokat veszíthet vele.
A szabályok szerint építette fel oldalát, mégsem nőnek az eladások? Minden tanácsot megfogadott, minden bevált módszert alkalmazott, az emberek mégsem jutnak el a vásárlásig? Megmutatjuk mi az, amit a legtöbb értékesítési oldal rosszul használ, és ami miatt elbizonytalanodnak a vevők.
Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.
Kérjen véleményt vásárlóitól, mert ezek biztosítják hitelességét és keltenek bizalmat új ügyfelei szemében. Mutatjuk, hogyan kérhet megbízható véleményeket vevőitől.